فونیکسریمکسبهتام

سرقت خودروی مسافران به بهانه انتقال به پارکینگ

عصر خودرو- دو دوست که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت‌های مختلف در مناطق جنوب شهر تهران می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرقت خودروی مسافران به بهانه انتقال به پارکینگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 ،‌ روز گذشته در پی تماس تلفنی یکی از بانک های دولتی در محدوده کهریزک مبنی بر اینکه که دو نفر با قیافه غلط انداز در جلوی بانک در حال زاغ زنی می باشند بلافاصله ماموران کلانتری کهریزک در محل حاضر و در اقدامی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

    در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد متهمان با زاغ زنی در اطراف بانک؛ شهروندانی را که از بانک پول می گیرند، تعقیب کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می‌کنند.

    در بازرسی از خودروی متهمان چند مورد برچسب شماره 2و3و4 جهت تعویض شماره خودرو کشف شد و با توجه به اینکه در روز های اخیر دو فقره پرونده سرقت محتویات خودرو ثبت شده بود متهمان به کلانتری منتقل شدند و از شکات نیز پرونده نیز دعوت شد تا در کلانتری جهت شناسایی سارقان زاغ زن حاضر شوند.

    یکی از سارقان در تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی متهمان به ماموران گفت:" این دو متهم حدود یک ماه پیش روبه روی حرم امام خمینی (ره) با نشان دادن کارت شناسایی و اسلحه و دستبند جلوی خودرو بنده را گرفته و خود را پلیس معرفی کردند و بنده که دو نفر مسافر از تبعه افغان داشتم، گفتند که مسافران به صورت غیر مجاز وارد ایران شدند و به دستور آنان مسافران را پیاده نمودم و خودرو پژو 405 مرا به بهانه انتقال به پارکینگ به سرقت بردند.

    سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهمان پس از تحقیقات مقدماتی جهت شناسایی و کشف سایر جرایم ارتکابی به همراه پرونده متشکله جهت تحقیقات تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو