فونیکسریمکسبهتام

خوش‌بینی جنرال موتورز و دایملر به چین

عصر خودرو- جنرال موتورز و دایملر با وجود کاهش فروش در بازار چین، همچنان به رشد بزرگترین بازار خودروی جهان امید بسته اند.

خوش‌بینی جنرال موتورز و دایملر به چین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ماری باررا، مدیرعامل جنرال موتورز اظهار کرده است اگرچه رشد فروش در بازار خودروی چین آهسته شده اما این شرکت همچنان بر این باور است که در بلندمدت این بازار رشد قابل توجهی خواهد داشت.

    انتظار می‌رود با محاسبه آمار فروش ماه‌های پایانی، رشد فروش بازار چین در سال 2015 به سه درصد برسد که بسیار پایین‌تر از رشد دو رقمی سالهای پیش خواهد بود.

    بر اساس گزارش رویترز، فروش جنرال موتورز در چین که بزرگترین بازار این خودروساز آمریکایی است، پنج درصد در سال گذشته افزایش داشت و به رکورد 3.6 میلیون دستگاه رسید.

    یک انجمن صنعتی ماه گذشته پیش از ریزش اخیر بازار سهام این شرکت پیش بینی کرده بود فروش خودرو در چین در سال 2016 بیش پنج تا شش درصد افزایش خواهد داشت.

    جنرال موتورز امسال صادرات کراس اوور کوچک بوییک انویژن از چین به آمریکا را آغاز خواهد کرد. این خودرو نخستین مدل بازار انبوه است که در چین تولید و در آمریکا فروخته می‌شود.

    از سوی دیگر هوبرتوس تروسکا، یکی از اعضای هیات مدیره دایملر در این باره اظهار کرد: برند لوکس مرسدس بنز این شرکت همچنان از رشد فروش در چین برخوردار خواهد بود.

    معرفی سدان E-Class در نیمه دوم سال 2016 روند رشد فروش این شرکت را که سال گذشته به کمک تقاضا برای شاسی بلند GLC و C-Class جدید جهش یافت، تسریع خواهد نمود.

    مرسدس سال گذشته 373 هزار و 459 خودرو در چین فروخت که در مقایسه با سال 2014، رشد 33 درصدی داشت و از کل رشد فروش بازار سبقت گرفت.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط