فونیکسریمکسبهتام

تور ملی رالی کویرنوردی از سمنان تا کیش برگزار می شود

عصر خودرو- مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان گفت : تور ملی رالی کویرنوردی در دهه مبارک فجر امسال از این استان تا کیش برگزار می شود.

تور ملی رالی کویرنوردی از سمنان تا کیش برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از ایرنا، منوچهر صادقی افزود : مرحله نخست این تور، سوم و چهارم ماه جاری با عنوان کاروان 'نشاط و امید' و در سطح استانی به مسافت 200 کیلومتر در سمنان برگزار شد.
    وی عنوان مرحله دوم تورکویرنوردی را 'کاروان همدلی و همزبانی' اعلام و اضافه کرد : برگزاری این تورها در ایجاد آمادگی برای برگزاری مرحله سوم و بین المللی این سلسلسه تورها موثر است.
    وی خاطرنشان کرد : مرحله بین المللی این تور نیز با عنوان 'صلح و دوستی' با شرکت کشورهای خارجی در ایران و با محوریت سمنان برگزار می شود.
    صادقی هدف از برگزاری این تورها را افزایش ارتباط ایران در مجامع بین المللی و در حوزه اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: برگزاری مرحله بین المللی این تور در ایران، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران و گردشگری کشور را به رخ جهانیان می کشاند.
    وی با تاکید بر استفاده از فرصت پساتحریم در کشور، اظهار داشت: باید مناطق گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری کشور در حوزه بین الملل معرفی شود و این تورها بهانه ای برای افزایش تعامل ایران با سایر کشورها باشد.
    مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان زمان برگزاری مرحله بین الملل تور کویرنوردی در ایران را اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با مبعث پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) اعلام کرد.
    استان سمنان در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز واقع شده است و ارتفاع استان از شمال به جنوب کاسته و به دشت کویر ختم می شود.
    همجواری با رشته کوه های البرز و زمین های هموار کویر شرایط اقلیمی متنوعی برای این استان بوجود آورده است به طوری که قسمت جنوبی آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی، معتدل ، قسمت شمال شرقی آب و هوایی سرد و خشک و قسمت شمالی استان نسبتاً سرد است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو