فونیکسریمکسبهتام

ساینا نبض بازار خودرو را در دست خواهد گرفت ؟

عصر خودرو- ساینا یک محصول کاملا ایرانی است که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید گردیده و پس از جلب رضایت مشتریان داخلی باید در انتظار توان رقابتی آن در حوزه صادرات نیز نشست.

ساینا نبض بازار خودرو را در دست خواهد گرفت ؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از میهن صنعت ، اواخر اسفند ماه سال 93 بود که مدیرعامل پارس خودرو در حاشیه دومین جشنواره بین الملی طراحی خودرو، خبر از عرضه محصول جدید توسط گروه خودروسازی سایپا داد.

    محصولی با نام ساینا که به گفته ی مدیران این خودروسازی قرار بود خط تولید این محصول در سایپا کاشان  راه اندازی گردد.

    دی ماه سال جاری مدیر پروژه ساینا در جمع خبرنگاران از موفقیت آمیز بودن تولید آزمایشی این خودرو در سایپا کاشان خبر داد و گفت : نصب و راه اندازی خط تولید بدنه ساینا به اتمام رسیده و مجوز شماره گذاری آن از مراجع قانونی ذی ربط اخذ شده است.

    ساینا که بر روی پلتفرم ایکس 200 طراحی شده از لحاظ ظاهری دارای جذابیت های به خصوصی می باشد که به گفته مدیران ارشد سایپا و برخی از کارشناسان حوزه خودرو، می تواند خیلی زود جایگاه خودرا در میان رقبای هم ردیف خود در بازار ایران را به دست آورد.

    به گزارش خبرنگار میهن صنعت، معرفی این محصول جدید سایپا دیروز طی مراسمی با حضور دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار گردید تا به صورت رسمی این خودروی ایرانی از حضور خود در بازار راکد خودرو ایران خبر دهد.

    ساینا یک خودروی مناسب در محدوده قیمتی 30 میلیون تومان و دارای امکانات ایمنی و رفاهی مناسب و مطلوب می باشد.

    امکاناتی نظیر  سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) ، 2 ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر،امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس)، کمر بند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی ، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل لوکس) است.

    ساینا مجهز به گیربکس دستی 5 سرعته، موتور از نوع ام15، تعداد 4سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی یورو 4، حداکثر قدرت 80 اسب بخار در5300 دور در دقیقه می باشد که در عین حال مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی، 7 لیتر در 100 کیلومتر است و همین امر باعث شده که با توجه به توان فنی این خودرو، ازآن به عنوان یک خودرو کم مصرف یاد شود.

    با نگاهی به طراحی ظاهری و مشخصات فنی این خودرو درخواهیم یافت که خودروسازان داخلی در حال افزایش کیفیت محصولات و همچنین گام برداشتن در مسیر رقابت جهانی می باشند هرچند که هنوز تا رسیدن به مقصد فاصله بسیار دارند.

    ساینا یک محصول کاملا ایرانی است که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید گردیده و پس از جلب رضایت مشتریان داخلی باید در انتظار توان رقابتی آن در حوزه صادرات نیز نشست.

    حال باید دید که با توجه به امکانات رفاهی مناسب و مشخصات فنی ایده آل در این رده قیمتی، این محصول می تواند جایگاه خودرا در بازار داخلی ایران پیدا کند یا خیر...
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط