فونیکسریمکسبهتام

چهارمحال و بختیاری مقام دوم کاهش تلفات تصادف جاده ای را کسب کرد

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:این استان مقام دوم کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای را کسب کرد.

چهارمحال و بختیاری مقام دوم کاهش تلفات تصادف جاده ای را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا،گودرز امیری، روز چهارشنبه در کارگروه حمل و نقل چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:آمار تلفات ناشی از تصادف جاده ای در چهارمحال و بختیاری امسال 18.8 درصد کاهش دارد که استاندارد کشوری 2.7 درصد است.
    وی بر ضرورت جلب مشارکت خیران در ایمن سازی جاده ها، حمل و نقل و ترافیک در این استان تاکید کرد و گفت:توسعه این استان در مراحل آغازین است و تا رسیدن به مرحله مطلوب زمان طولانی دارد.
    به گفته وی، در شرایط کنونی کمک های دولت برای رسیدن به توسعه محدود و خیران و سرمایه گذاران بخش خصوصی بازوی کمکی برای تحقق این امر است.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد:در راستای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از تصادف ایجاد پل هوایی و پل های عبور عابران پیاده در حاشیه های شهرها و روستاهای استان ضروری است که احداث این پل ها بدون کمک خیران و سرمایه گذاران شاید سال ها به طول انجامد.
    امیری افزود:در صورتی که سرمایه گذاران بخش خصوصی تقاضای نصب پل هوایی با هدف تبلیغات داشته باشند این استان آماده همکاری با آنهاست.
    مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت:در بررسی و پایش انجام شده طی سال گذشته 198 نفر در استان در تصادفات جاده ای فوت کردند،که از این میزان 134 نفر توسط تصادف سواری، 23 نفر موتور سوار، 21 نفر عابر پیاده، 16 نفر با تصادفوانت بار، دو نفر در تصادف اتوبوس و دو نفر در تصادف کامیون جان خود را از دست دادند.
    شهرام ندیمی ادامه داد:آمار تلفات ناشی از تصادف جاده ای در چهارمحال و بختیاری امسال 18.8 درصد کاهش دارد که استاندارد کشوری 2.7 درصد است و همین عامل باعث شد امسال این استان، مقام دوم کاهش تلفات ناشی از تصادف را کسب کرد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز در این جلسه بر ضرورت اجباری کردن استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سواران تاکید کرد.
    سرهنگ حمزه رفیعی ادامه داد:موتورسواران متخلفی که هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نکرده باشند، وسیله نقلیه آنها باید به مدت شش ماه توقیف شود،ولی به دلیل اینکه قوانین موجود بازدارنده نیست،متخلفان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.
    به گزارش ایرنا، تخصیص بخشی از درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی به ایمن سازی و رفع مشکلات ترافیکی، ایجاد دالان سبز شهرکیان به شهرکرد، احداث کمربندی شهر سامان و خرید دو دستگاه چرثقیل 50 تنی و یک دستگاه جرثقیل 25 تنی از مصوبات این کارگروه بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو