فونیکسریمکسبهتام

میزبانی دنباله دار بازار خودرو

قیمت خودروهای داخلی ثابت ماند

عصر خودرو- با وجود نزدیک شدن به هفته های پایانی سال، بازار خودرو ایران همچنان از رکود میزبانی می کند و در را به روی رونق بسته است. آن طور که فعالان بازار می گویند، این مشتریان هنوز ترک عادت نکرده و همچنان سرسنگین هستند و میلی به خرید خودرو از خود نشان نمی‌دهند.

قیمت خودروهای داخلی ثابت ماند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، آن طور که فعالان بازار می گویند، مشتریان بازار خودرو هنوز ترک عادت نکرده و همچنان سرسنگین هستند و میلی به خرید خودرو از خود نشان نمی دهند. با این حال نمایشگاهداران خودرو امیدوارند در هفته های پایانی سال، تقاضا افزایش یافته و بازار به رونق روی خوش نشان بدهد.

    رکود فعلی بازار اما در شرایطی است که افزایش قیمت ها در بازار خودروهای داخلی متوقف شده و بازار روند چند هفته اخیر را (در قیمت) به خود نمی بیند.

    بر این اساس، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 قیمتی برابر با 37 میلیون و 600 هزار تومان دارد و مدل V8 یا صندوقدار این خودرو نیز 37 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش می شود. این قیمت ها نشان از ثبات پژو 206 در بازار دارد و باید منتظر ماند و دید این ثبات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

    در بین دیگر پژوهای بازار اما مدل 405 نیز بدون تغییر قیمتی خاص، 29 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    اما از بازار سمند نیز خبر می رسد این خودرو بدون تغییر قیمت، در حال حاضر 30 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می شود. همچنین رانا نیز قیمتی برابر 32 میلیون و 500 هزار تومان دارد که نشان می دهد خودرو موردنر تغییر قیمت خاصی را تجربه نکرده است.

    از رانا که بگذریم این هفته تغییری در قیمت تیبا رخ نداد، چه آنکه به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم‌اکنون 23 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

    همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از تثبیت قیمت خودرو موردنظر در هفته جاری حکایت می‌کند. برای خرید مدل 111 پراید نیز باید 20 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع نشان می‌دهد خودرو موردنظر تغییر قیمت خاصی طی هفته جاری نداشته است.

    همچنین از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می‌رسد که این خودروها تغییر قیمتی طی هفته جاری نداشته‌اند. بر این اساس، سراتوی اتومات با قیمت برابر با 90 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود و برای مدل دنده‌ای آن نیز باید 75 میلیون و 600 هزار تومان دست به جیب شد.

    اما به بازار تندر برویم و ببینیم آنجا چه خبر است. آن طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می گویند، هم اکنون تندر90 در مدل پارس‌خودرویی و E2 خود قیمتی برابر 39 میلیون تومان دارد و این موضوع از تثبیت قیمت خودرو مورد نظر حکایت می کند.

    اما از بازار تندر90 مدل اتومات خبر می‌رسد که این خودرو به عکس هم خانواده‌هایش، تغییر قیمت خاصی را طی این هفته تجربه نکرده است. با این حساب، تندر اتومات در حال حاضر با همان قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین پارس تندر نیز بدون تغییر قیمتی خاص، در حال حاضر 39 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو