فونیکسریمکسبهتام

اتوبوس ویژه گردشگری شهر بیرجند آغاز به کارکرد

عصر خودرو- شهردار بیرجند با بیان اینکه پیشنهاد را ه اندازی اتوبوس گردشگری شهرداری بیرجند توسط دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان جنوبی مطرح شد، گفت: باین اتوبوس با سرمایه گذاری ۵۰۰میلیون ریال درداخل استان طراحی شد.

اتوبوس ویژه گردشگری شهر بیرجند آغاز به کارکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، عباسعلی مدیح عصر امروز در مراسم رونمایی از اتوبوس گردشگری شهرداری بیرجند با بیان اینکه  هدف از راه اندازی این اتوبوس ترویج و توسعه فرهنگ گردشگری است، اظهار داشت: امکانات اتوبوس گردشگری شهرداری دارای آبنما، نمایشگرLCD، پارکت کف اتوبوس، موکت دیواره‌ها، آب سرد کن و سقف مجازی شب و روز است.

    وی با بیان اینکه بدنه اتوبوس با استیکرهای فضای  تاریخی وگردشگری بیرجند طراحی شده است، افزود: محصولات استراتژیک خراسان جنوبی مانند زرشک، عناب، زعفران بر روی بدنه اتوبوس گردشگری شهرداری بیرجند طراحی شد.

    شهردار بیرجند با بیان اینکه این اتوبوس توسط شرکتهای داخلی استان خراسان جنوبی طراحی و راه اندازی شده است،گفـت:500 میلیون ریال برای زیباسازی و تجهیز اتوبوس سرمایه گذاری شد.

    مدیح  با بیان اینکه اتوبوس گردشگری به پیشنهاد وزارت امور خارجه خراسان جنوبی بود، افزود: در حال حاضر مجوز فعالیت این اتوبوس در داخل شهر بیرجند است اما در صورت مشاهده استقبال مجوز فعالیت در داخل استان گرفته می‌شود وگردشگران می توانند با سوار شدن این اتوبوس از نقاط دیدنی و گردشگری شهر بیرجند تا فاصله 20 کیلومتری دیدن کنند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجندبا بیان اینکه از 26 دی ماه امسال اتوبوس ویژه معلولان را ه اندازی شده است اظهارداشت: این اتوبوس از پایانه میدان ابوذر بیرجند به سمت شهرک بهزیستی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند

    غلام پور بیان کرد: برای راه اندازی و طراحی آن 100میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری  و سازمان اتوبوسرانی هزینه شده است.

     

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو