فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی پارکینگ ۱۲۰۰ واحدی در منطقه ۱۷

عصر خودرو- قائم مقام منطقه ۱۷ با اشاره به بازار مبل یافت آباد در این منطقه گفت: با راه اندازی پارکینگ ۱۲۰۰ واحدی مشکل جای پارک حل خواهد شد.

راه اندازی پارکینگ ۱۲۰۰ واحدی در منطقه ۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی رضایی قائم مقام شهرداری منطقه 17 در دومین شبگردی اصحاب رسانه با اشاره به ساخت پارکینگ 1200 واحدی در این منطقه اظهار داشت: به دلیل وجود بازار مبل یافت آباد در این منطقه با مشکل پارکینگ مواجه بودیم که با راه اندازی این پارکینگ، این مشکل هم بر طرف خواهد شد.

    وی با بیان اینکه بیشترین بافت فرسوده تهران مربوط به این منطقه است، افزود: در حال حاضر با بسته های تشویقی 15درصد از 30 درصد بافت فرسوده بازسازی شده است.

    قائم مقام شهرداری منطقه 17 با اشاره به اینکه به لحاظ جغرافیایی این مناطق جزء متراکم ترین،پرجمعیت ترین و کوچک‌ترین منطقه تهران است، گفت: این منطقه 860 هکتار وسعت، 3 ناحیه و حدود 260 هزار نفر جمعیت ثابت و 140تا 240هزار نفر جمعیت غیر ثابت دارد.

    رضایی با بیان اینکه آرامگاه امام زاده حسن(ع) در منطقه 17 واقع شده است، تصریح کرد: دو بازار بزرگ محصولات چوبی و مبلمان و بازار امام زاده حسن(ع) در این منطقه قرار دارد.

    قائم مقام شهرداری منطقه 17 با اشاره به اینکه  در این منطقه بیش از 164 مسجد ساخته شده است، یادآور شد: آرامگاه امام زاده حسن(ع) با 800 سال قدمت قطب فرهنگی و مذهبی این منطقه محسوب می شود.

    وی با تاکید بر اینکه منطقه 17 از نظر فعالیت های عمرانی نسبت به مناطق دیگر پیشرفتی نداشته است، گفت: سرانه فضای سبز این منطقه از 2و نیم  به 5 متر مربع افزایش پیدا کرده و همچنین سرانه ورزشی نیز با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

    رضایی با اشاره به انتقال خط آهن تهران -تبریز به زیر زمین تصریح کرد: در گذشته این خط برای ساکنان این منطقه مزاحمت های فراوانی داشته که در حال حاضر رفع شده است.

    قائم مقام شهرداری منطقه 17 اضافه کرد: با انتقال خط راه آهن تهران-تبریز به زیر زمین این مکان با هزینه ای 4 میلیاردی، کف سازی و نوسازی شده است.

    وی با بیان اینکه این زمین بازسازی شده 10 هکتار مساحت دارد، گفت: به زودی کمبود سرانه های فضای سبز این منطقه در این فضا تامین خواهد شد.

    قائم مقام شهرداری منطقه 17 با بیان اینکه موزه مبل و دکوراسیون از سال 91 در این منطقه افتتاح شده است، تصریح کرد: این موزه که یادآور ایران باستان تا عصر معاصر است، یکی از برترین موزه های کشور به شمار می رود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو