فونیکسریمکسبهتام

این ۳ دوست خلافکار به ۵۰۰ خودرو دستبرد زده‌اند

عصر خودرو- سارقان حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت که به بیش از ۵۰۰ فقره خودرو دستبرد زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

این ۳ دوست خلافکار به ۵۰۰ خودرو دستبرد زده‌اند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات خودرو کمیسیون پیشگیری از سرقت در یگان کلانتری 121سلیمانیه تشکیل و مقرر شد با فعال نمودن منابع اطلاعاتی توسط عوامل تخصصی نبست به دستگیری سارقین اقدام گردد .

    در همین راستا بر اساس اعلام منابع اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودرو پراید به همراه سه نفر سرنشین اقدام به سرقت می نمایند که این موضوع در اختیار عوامل گشت قرار گرفت تا اینکه در ساعت 14:00 بیست و پنجم دیماه این خودرو توسط واحد گشت مشاهده و اقدام به فرار می نمایند.

    در ادامه با اجرای طرح مهار توسط دیگر واحدهای گشت، خودرو در خیابان مقداد توقیف می گردد و در بازرسی از خودرو تعداد 5 دستگاه امپلی،   4عدد باند، 2عددساب،یک دستگاه ضبط و پخش، 5 عدد بوق،یک عدد خازن، یک دستگاه باد شارزی و یک سری لوازم تزینیی خودرو کشف گردید.

    همچنین مشخص گردید شماره 2 پلاک خودرو توسط سارقین به شماره 3 دستکاری شده بود و سارقین به هویتهای "میلاد"، "ابوذر" ، "وحید" و یک نفر دیگر به نام "هاشم" که دستگیری وی در آن روز میسر نشد، هستند که با بازجویی به عمل آمده و در اختیار گذاشتن مشخصات وی در اختیار عوامل گشت و تخصصی در 27 دی ماه افسرگشت موتورسوار محله صددستگاه در حین گشت زنی وی را مشاهده و موفق به دستگیری وی می گردد .

    سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بازرسی از دیگر متهم دستگیر شده یک عدد میله که مخصوص سرقت خودرو و لوازم خودرو می باشد کشف و برابر هماهنگی های متهم تحویل پایگاه ششم گردید که پس از استعلام از مسئول شعبه مبارزه با سرقت لوازم خودرو مشخص شد تا لحظه تنظیم صورتجلسه متهمان معترف به سرقت حدود 500 فقره شده‌اند و تلاش برای شناسایی مالباختگان و استرداد اموال به صاحبان ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط