فونیکسریمکسبهتام

مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپابیان داشت:

سال ۹۵ سال رشد و شکوفایی سایپا خواهد بود

عصر خودرو- جلسه بررسی و ارائه گزارش عملکرد معاونت تولید از ابتدای سال تا پایان آذرماه با حضور مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا برگزار شد.

سال ۹۵ سال رشد و شکوفایی سایپا خواهد بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، جلسه بررسی و گزارش عملکرد معاونت تولید از ابتدای سال94 تا پایان آذرماه با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، اکبر شمس لاهیجانی قائم مقام فنی مدیرعامل، ناصر آخوندی قائم مقام مدیرعامل در امور سرمایه گذاری و شرکت های گروه و جمعی از  معاونان و مدیران ارشد گروه برگزار شد.مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در این جلسه به افزایش تولید با کیفیت اشاره کرد و گفت: گروه سایپا به لحاظ نیروی انسانی متخصص، دانش فنی و زیر ساخت از  پتانسل خوبی برخوردار است که با همدلی و همکاری مشترک امکان رشد و تعالی مستمر فراهم خواهد شد.

    مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در جمع مدیران تولید خاطر نشان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید از خودمان شروع کنیم و مطمئن هستم کارکنان سایپا در خط تولید شرایط فعلی را  خیلی خوب درک می کنند و در پست کاری خود وظایفشان را به نحو احسن انجام می دهند و در این راستا مدیران به عنوان تصمیم گیران و تصمیم سازان گروه سایپا موظف هستند دغدغه های همکاران را که با جان و دل فعالیت می کنند را درک و شرایط و منافع آنها  را در تصمیم گیری هایشان لحاظ کنند.

    دکتر جمالی عنوان کرد: مدیران یک سازمان باید همدل، هم زبان و همیشه الگو باشند، اگر مدیران تلاش و فعالیت چشم گیری در سازمان خود داشته باشند مطمئناً سایر افراد آن سازمان تلاش خواهند کرد تا شرایط رشد و پیشرفت را فراهم کنند.

    وی افزود: در این چند ماه حضورم در سایپا، دستم را به نشانه همکاری و همیاری به سوی شما عزیزان تولید دراز کردم و  شما نشان دادید که تولید از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار است و ظرف 20 روز تولید را به 2000 دستگاه در روز رساندید و به شما اطمینان می دهم که تمام توان خود را بکار می گیرم تا روند مالی و لجستیکی تولید تسهیل شود و با کمک و یاری شما گروه سایپا  افتخارات قابل توجه ای در منطقه و جهان کسب خواهد کرد.

    مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا سال 95 را سال شکوفایی و رشد سایپا عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه های دولت تدبیر و امید و برداشته شدن تحریم ها بستری فراهم شده است تا گروه خودرو سازی سایپا با همکاری های مشترک خارجی در زمینه تبادل دانش فنی و سرمایه گذاری در بخش صنعت، خود را به رقیبان منطقه و جهان نزدیک کند.

    جمالی همکاران بخش تولید را بسیار قابل احترام دانست و اظهار کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه ای که شرکت با آن مواجه شد کلیه همکاران بخصوص بدنه کارگری با درک درست از شرایط همواره تلاش کردند که سایپا به شرایط گذشته برگردد بر همین اساس ما وظیفه داریم تا با هدایت درست گروه سایپا آینده این عزیزان را بسازیم.

    وی در جمع مدیران تولید تاکید کرد: جهت برون رفت از شرایط کنونی نیاز است تا اواخر سال جاری یا اوایل سال95 ظرفیت تولید را به 2500 دستگاه در روز برسانیم و در این مورد توان تولید نقطه امید ماست.

    مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا عنوان کرد: کیفیت از زمان ساخت قطعه و مونتاژکاری شروع می شود و برای رسیدن به کیفیت مطلوب نیاز داریم در ابتدا در تولید برخی قطعات به درجه ای از کیفیت برسیم تا مشتریان از برند سایپا در آن قطعه اطمینان خاطر داشته باشند و در زمان تعریف شده و مشخص، محصول نهایی سایپا از نظر کیفیت در نگاه مشتری بهترین باشد.

    دکتر جمالی در این جلسه توجه به تولید کیفی را از اولویت های اصلی گروه سایپا دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف تولیدات خود را با کیفیت مناسب به دست مشتری برسانیم  و در این مسیر  وظیفه سازمانی و ملی است که  برند سایپا را به عنوان نماد کیفیت در داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.

    در این جلسه، کامران صفوی معاون تولید گروه خودرو سازی سایپا، گزارشی از برنامه ها و فرایند بخش های مختلف تولید از ابتدای سال94 تا پایان آذرماه را ارائه داد و گفت: تمامی همکاران حوزه تولید با توجه به سابقه و دانش فنی بالا، آمادگی دارند در راستای تصمیمات مدیران ارشد در مسیر تحول و تغییرات کیفی تلاش مضاعف کنند و از راهنمایی های مدیر ارشد سازمان نهایت استفاده را خواهیم برد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو