فونیکسریمکسبهتام

جزئیات سرقت مسلحانه دو سانتافه‌ در تهران

عصر خودرو- عاملان سرقت مسلحانه دو خودروی سانتافه در تهران که به مشهد سفر کرده بودند، در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند. یکی از اعضای این باند که فراری است، شناسایی شده و تحت تعقیب ویژه قرار دارد.

جزئیات سرقت مسلحانه دو سانتافه‌ در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، چندی پیش دو دزد هفت‌تیرکش با مشاهده آگهی فروش دو سانتافه سفید و سیاه‌رنگ در یکی از روزنامه‌های تهران به بهانه خرید با فروشنده تماس گرفتند و قرار بازدید گذاشتند.

    نوید 42 ساله و همدستش با حضور در محل هنگام بازدید این خودروها با تهدید تپانچه به فروشنده حمله‌ور شدند و دست و پای وی را بستند، سپس خودروها را سرقت و به سمت مشهد حرکت کردند.

    دو دزد مسلح در خیابان چراغچی مشهد، پلاک‌های دو خودروی سانتافه را باز کردند و هنگامی که زوجی جوان قصد خروج از پارکینگ مجتمع مسکونی خود را داشتند، با سرعت وارد پارکینگ شدند و ادعا کردند که از آشنایان صاحب طبقه ششم مجتمع مسکونی هستند.

    از این سو، مالباخته در تهران با مراجعه به کلانتری 124 قلهک، موضوع سرقت مسلحانه را به پلیس اعلام کرد و با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس تهران برای پیگیری موضوع آغاز شد.

    نوید و همدستش در روزهای 27 و 28 دی‌ماه امسال در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار استان خراسان اقدام به درج آگهی فروش دو خودروی سانتافه سفید و سیاه کردند. آنها قصد داشتند با دریافت نیمی از قیمت اصلی خودرو هنگام قولنامه، متواری شوند.

    همزمان یک خریدار خودروی سانتافه با دیدن این آگهی‌ها با فروشنده تماس گرفت اما نوید و همدستش که می‌ترسیدند موضوع لو برود، به او گفتند که با پرداخت 10 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت می‌تواند خودرو را تحویل بگیرد و باقی را زمان تنظیم سند و تعویض پلاک بدهد.

    رئیس پلیس مشهد در این‌باره گفت: با درخواست شک‌برانگیز فروشندگان خودرو، خریدار که دچار تردید شده بود، پلیس را در جریان موضوع قرار داد.

    سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: به طور همزمان، اهالی مجتمع مسکونی نیز در تماس با پلیس 110 از پارک مشکوک دو خودروی سانتافه سفید و مشکی بدون پلاک در پارکینگ مجتمع خبر دادند.

    وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، افسران دایره آگاهی کلانتری 36 مشهد تحقیقات خود را آغاز و در اقدامی غافلگیرانه عامل اصلی این سرقت‌ها را که به اتهام صدور چک بلامحل دارای سوابق کیفری نیز هست، دستگیر کردند.

    نیک‌مرام خاطرنشان کرد: جست‌وجوهای پلیس برای دستگیری همدست فراری او و همچنین کشف دیگر اقدامات مجرمانه این سارقان خشن ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو