فونیکسریمکسبهتام

دبیر دبیران شورایاری‌های منطقه ۱۰ خبر داد:

رخداد چندین قتل در منطقه ۱۰ به دلیل کمبود جای پارک

عصر خودرو- دبیر دبیران شورای‌یاری‌های منطقه ۱۰ از رخداد چندین قتل در این منطقه به دلیل مشکل جای پارک خبر داد.

رخداد چندین قتل در منطقه ۱۰ به دلیل کمبود جای پارک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، شریفی (دبیر دبیران شورایاری‌های منطقه 10 ) در دویست و سی و چهارمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 10، 320 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: 102 هزار خانوار در این منطقه در مناطقی با بافت فرسوده و تراکم زیاد زندگی می‌کنند.

    وی ادامه داد: همچنین 62 کیلومتر از معابر این منطقه عرضی زیر 2 متر دارند و با وجود 9 بوستان در منطقه 10 سرانه فضای سبز ما 2.3 متر است.

    این عضو شورایاری‌ها افزود: تراکم ریزدانگی و افزایش جمعیت‌پذیری از جمله معضلات ما در این منطقه است همچنین مشکلات ترافیکی و نبود پارکینگ مناسب و فضای پاک کافی تاکنون سبب رخداد چند قتل در این منطقه شده است.

    شریفی در پایان افزود: یکی دیگر از مسائل مورد اولویت ما گشایش معابر در منطقه 10 است که 25 بن‌بست در اولویت قراردارد و برای انجام این کار به 17.5 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط