فونیکسریمکسبهتام

دفاع مشروط عضو کمیسیون صنایع از قرارداد جدید پژو

عصر خودرو- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قرارداد جدید پژو با ایران می‌تواند کمک خوبی برای واردات فناوری و ایمنی و تولید خودروهای به‌روز باشد.

دفاع مشروط عضو کمیسیون صنایع از قرارداد جدید پژو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدهادی حسینی گفت: در امضاء قراردادهای جدید خودروسازی به جای واردات خودروهای ساخته شده، فناوری و ایمنی وارد شود و در همه سطوح قیمتی استفاده شود.

    نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس واردات فناوری ساخت خودروهای ایمن و باکیفیت را به نفع کشور دانست و افزود: ایران کشوری است که در یک سطحی تولیدکننده خودروست حالا باید فناوری وارد کنیم تا کیفیت تولیدات‌مان را افزایش دهیم. سود واردات فناوری و کیفیت نصیب همه طبقات اجتماعی با هر سطح درآمدی می‌شود.

    وی افزود: البته طبقات پردرآمد ترجیح می‌دهند خودروهای به‌روز، ایمن، با کیفیت و گران‌قیمت خارجی سوار شوند. هیچ اشکالی ندارد که نیاز آنان نیز در داخل تامین شود. این مسئله برای مردم که سطوح درآمدی متفاوت دارند، خوب است در غیر این صورت به خودروهای خارجی پناه می‌برند که در این صورت به ضرر تولید ملی و اشتغال داخلی تمام می‌شود. خودروسازان باید نیاز همه طبقات درآمدی جامعه به خودروهای ایمن و با کیفیت را تامین کنند.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مبنای خودروسازان داخلی در قراردادهای جدید با کشورهای غربی در وهله اول باید واردات فناوری و ایمنی باشد و در وهله دوم رفاه و لوکس بودن خودروها. به بیان روشن‌تر باید فناوری و ایمنی پایه و استاندارد تولید خودروها در همه کلاس‌ها باشد بعد رفاه و لوکس بودن ملاک تولید قرار داشته باشد؛ در این صورت طبقات متوسط جامعه نیز امکان سوار شدن بر خودروهای به‌روز و ایمن را به دست می‌آورند.

    حسینی تولید خودروهای ایمن و با کیفیت در همه سطوح قیمتی را سیاست راهبردی برندهای بین‌المللی خودروسازی دانست و افزود: برندهای مطرح خودروسازی برای در اختیار داشتن بازار در همه سطوح خودروهای ایمن و با کیفیت تولید می‌کنند. این مسئله موجب تداوم حضور آنان در بازار به شدت رقابتی خودرو شده است.

    نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس خواستار توجه خودروسازان داخلی به مسئله مهم شد و افزود: با لغو تحریم صنعت خودروسازی کشور بسیار ضروری است که خودروسازان ایرانی نیز نگاه خود به کیفیت را تغییر داده و در همه سطوح قیمتی خودروهای ایمن و با کیفیت تولید کنندگان در این صورت رضایت طبقه متوسط برای سوار شدن بر خودروهای ایمن نیز حاصل می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو