فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو (۵)

همایش بین‌المللی صنعت خودرو برگزار می‌شود

عصر خودرو- سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی صنعت خودرو برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مدیر توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که در اسفندماه امسال برگزار می شود، در دوران پساتحریم برگزار می شود و از این حیث از اهمیت بسیار بالایی نزد فعالان این صنعت برخوردار است.

    وی ادامه داد: وزیر صنعت در نامه ای تاکید کرده است که این رویداد باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا شرکت‌های خودرو ساز از این فرصت استفاده کرده و علاوه بر دستیابی رونق مجدد، فصل تازه ای در صنعت خودرو کشور رقم بخورد.

    وی با بیان اینکه حجم تقاضای خودروسازان خارجی برای مذاکره و همکاری با شرکت‌های ایرانی روز به روز در حال افزایش است، افزود: قدر مسلم بحث‌های زیادی در این همایش مطرح می‌شود که توسعه صادرات خودرو و قطعات یکی از این بحث‌های مهم در این همایش خواهد بود.

    رئیس اداره توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پایان خاطر نشان کرد: از بین خودروسازان چینی و در کل آسیایی و اروپایی تصور می‌کنم تمایل به همکاری‌های موثر با شرکت های خودروسازی اروپایی بیشتر از گذشته باشد.

    سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در 10 و 11 اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران 9 تا 12 اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط