فونیکسریمکسبهتام

شهردار خرم‌آباد:

چهار تقاطع در شهرستان خرم‌آباد احداث می‌شود

عصر خودرو- شهردار خرم‌آباد گفت: چهار تقاطع بااعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در شهرستان خرم‌آباد احداث می‌شود.

چهار تقاطع در شهرستان خرم‌آباد احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، یحیی عیدی بیرانوند شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: علاوه بر رفع تصرف 60 هکتار از اراضی منطقه پشته حسین‌آباد خرم‌آباد در فاز اول 200 هکتار دیگر از اراضی این منطقه رفع تصرف‌شده که تا هفته آینده عملیات آزادسازی زمین‌های این منطقه در قالب فاز دوم به پایان می‌رسد.

    وی با اشاره به وجود 313 هکتار معبر خاکی در شهرستان خرم‌آباد افزود: در سال گذشته 19 هزار تن آسفالت به‌منظور اصلاح معابر خاکی به کار گرفته شد که این میزان در سال جاری به 52 هزار تن آسفالت افزایش‌یافته که بر اساس برآوردهای نهایی حداقل 200 هزار تن آسفالت برای اصلاح معابر خاکی خرم‌آباد نیاز است.

    شهردار خرم‌آباد بابیان اینکه اجرای 24 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در شهرستان خرم‌آباد در طول امسال از دیگر اقدامات عمرانی این نهاد خدماتی بوده است، عنوان کرد: با فراهم‌سازی شرایط ساخت‌وساز در مرکز استان لرستان علاوه بر منفعت عموم شهروندان می‌توان زمینه مشارکت آن‌ها در افزایش سرانه درآمدی شهرداری را فراهم ساخت.

    وی به بهره‌برداری از پایانه خرم‌آباد در نیمه نخست سال آینده اشاره و بیان کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت 60 درصدی در مرحله نازک‌کاری و اقدامات بعدی قرارگرفته است.

    عیدی بیرانوند با اشاره به احداث برج‌های دوقلوی کیو در این شهرستان تصریح کرد: این پروژه در 160 هزار مترمربع زیربنا دارای برج‌هایی با 30 طبقه است که بلندترین ساختمان‌های استان لرستان خواهد بود و می‌تواند لرستان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کند.

    وی با اشاره به اشتغال 60 نفر در کارخانه بازیافت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این کارخانه سال گذشته بااعتباری معادل دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ماهانه 100 میلیون تومان درآمدزایی برای شهرداری دارد که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی فاز دوم آن زمینه اشتغال تعدادی دیگر از کارجویان این شهرستان فراهم می‌شود.

    شهردار خرم‌آباد به احداث چهار تقاطع بااعتبار 200 میلیارد تومان در شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم بااعتبار یادشده احداث می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو