فونیکسریمکسبهتام

آتش سوزی دو دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در تهران

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند به همراه دو دستگاه موتورسیکلت در آتش سوخت.

آتش سوزی دو دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی افزود: در ساعت 1:56 بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان سراج خیابان کاشانی به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.
    وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی 14 واحدی بود افزود: در طبقه پارکینگ این ساختمان بدلیل نامشخص آتش به دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت سرایت کرده بود و آتش در حال سرایت به سایر خودروهای پارک شده بود.
    ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان این ساختمان در شرایط نا ایمن قرار داشت خاطرنشان کرد: گروهی از ماموران برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر برای نجات ساکنان این ساختمان وارد عملیات شدند.
    وی افزود: آتش نشانان تعدادی از افراد را از طریق راه پله ها به بیرون ساختمان و افراد طبقات بالایی نیز که در شرایط ناایمن قرار داشته به قسمت پشت بام هدایت کردند.
    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان در این عملیات موفق شدند 32 زن، مرد و کودک را نجات داده و این عملیات در ساعت 2:50 بامداد امروز به پایان رسید.
    وی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو