فونیکسریمکسبهتام

با قیمت‌هایی از ۶۵ هزار تا ۱.۱ میلیون دلار

لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟

عصر خودرو: با افزایش آگاهی مردم جهان نسبت به محیط زیست پاک و صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت، تقاضا برای خرید خودروهای هیبریدی نیز رو به افزایش است.

لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز؛  همان‌طور که آگاهی مردم روزبه‌روز نسبت به محیط زیست و هزینه‌های سوخت به طور فزاینده‌ افزایش پیدا می‌کند، بسیاری از رانندگان وسایل نقلیه نیز به سمت سوخت باکیفیت و سازگار با محیط زیست حرکت می‌کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، زمانی سوخت خودروهای هیبریدی در جعبه‌های کوچکی قرار می‌گرفت و برای سفرهای طولانی و مسافت‌‌های دور خیلی سازگار نبود. همچنین بسیاری از مردم نیز می ترسیدند (و برخی مردم هنوز هم می‌ترسند) که یک ماشین با یک موتور الکتریکی ممکن است نتواند برای ساعت‌ها برق و توان حرکت داشته باشد؛ که چنین تصوری هرگز واقعی نبود.
با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی، اتومبیل‌های برقی هیبریدی نیز مسیر تکاملی خود را دنبال کردند و هم‌اکنون در سطوح بالا و پیشرفته‌ای قرار دارند. برخی از آنها بهتر از وسایل نقلیه با موتور احتراق سنتی کار می‌‌کنند و عملکرد خوب آنان موجب نگرانی دیگر وسایل نقلیه شده است. کارخانه خودروسازی تسلا‌موتورز که یک شرکت تولید‌کننده خودروهای الکتریکی هیبریدی است در سال 2012 جهش قابل توجهی در سهام بورسی خود‌ مشاهده کرده‌ است. هدف آنها این است که تکنولوژی در خودروهای هیبریدی الکتریکی را به آن نقطه‌ای برسانند که همانند خودروهای Dodge Neon برای مردم مقرون‌به‌صرفه باشد.

در این گزارش فهرستی از گران‌ترین خودروهای هیبریدی الکتریکی را ارائه می‌شود.
فولکس‌واگن هیبریدی Touareg
قیمت: 64 هزار و 735 دلار

قیمت نسخه هیبریدی فولکس‌واگن Touareg 2014، نسبت به دیگر گونه‌های آن ارزان‌تر است. مصرف سوخت این خودرو (‌20MPG‌) است. همچنین این خودرو دارای موتوری با حجم 3 لیتر و قدرت 380 اسب بخار است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو سیستم گرمایش از جلو و صندلی‌های عقب، سیستم جهت‌یاب 3D، صفحه نمایش رنگی 8 اینچ، همراه با هارددیسک 60گیگابایتی است.
پورشه هیبریدی Cayenne
قیمت: 70 هزار و 900 دلار

پورشه SUV هیبریدی کاین 2014 به عنوان یکی از 10 خودرو برتر در بازار ایالات متحده شناخته شده است. خودرویی با مصرف سوخت (‌20MPG‌)، موتوری با حجم 3 لیتر همانند فولکس‌واگن Touareg و قدرتی برابر با 380 اسب بخار. همچنین این خودرو دارای یک ویژگی ایمنی تحت یک سیستم مدیریت ثبات است. این سیستم با استفاده از سنسورهایی بر روی سطوح جاده‌ها و به‌خصوص جاده‌های ناهموار، به‌طور مداوم و منظم بر سرعت، سرعت انحراف، شتاب جانبی و کشش اتومبیل نظارت می‌کند.
کادیلاک هیبریدی ELR2015
قیمت: 75 هزار دلار

این اتومبیل کوپه به‌طور قابل توجهی بهتر از دو نسخه SUV قبلی است. مصرف سوخت آن در هر بار شارژ معادل 31 مایل در شهرها و 35 مایل در بزرگراه‌ها است. همچنین این خودرو دارای موتوری با حجم 1.4 لیتر و قدرتی برابر با 181 اسب بخار است. بسیاری از نقدکنندگان حرفه‌ای خودرو این خودرو را با 35 میلیون دلار انرژی برق مقایسه کرده‌اند این در حالی است که ارزش واقعی یک خودرو لوکس تقریباً 40 میلیون دلار است.
بی‌ام‌و اکتیو هیبریدی 740
قیمت: 84 هزار و 300 دلار

این خودروی هیبریدی دارای مصرف سوخت 30 مایل در هر مسافت در بزرگراه‌ها و 22 مایل در شهرهاست. از طرف دیگر، موتوری با حجم 3 لیتر و قدرتی برابر با 350 اسب بخار از دیگر ویژگی‌های این خودروست. از دیگر ویژگی‌های این خودروی هیبریدی تشخیص عابر پیاده در هنگام رانندگی در شرایط آب و هوایی تیره، مه‌آلود، غبارآلود و یا هر شرایطی که دید راننده را مختل می‌کند. همچنین این خودرو دارای سیستمی است به عنوان یک دستیار پارکینگ به راننده کمک می‌کند تا اتومبیل خود را به راحتی در هر جایی که مایل است پارک کند.
بی‌ام‌و هیبریدی اکتیو 7
قیمت: 84 هزار و 300 دلار

خودروی بی‌ام‌و هیبریدی اکتیو7‌، بزرگترین سدان لوکس و کامل است که توسط شرکت BMW به بازار عرضه شده است. بسیاری از مشخصات این خودرو و قیمت آن همانند مدل قبلی آن است. با این تفاوت که شما در مدل‌های شش، هشت و دوازده سیلندر آن حق انتخاب دارید. همچنین یک سیستم سرگرمی راننده به نام IDrive برای آن طراحی شده که به راننده این امکان را می‌دهد که بدون در نظر گرفتن چشم خود، رانندگی کند.
تسلا هیبریدی مدل P85
قیمت: 93 هزار و 400 دلار

این سدان یک خودروی جدید از خانواده بزرگ تسلا‌‌موتورز است،. یک خودروی هیبریدی رقابت‌پذیر و در حال رشد. تسلا مدل P85، دارای مصرف سوخت 94 مایل در شهرها و 97 مایل در هر مسافت در بزرگراه‌هاست. خودرویی با قدرت 416 اسب بخار و عملکرد بسیار بالا.
مرسدس بنز هیبریدی S Class
قیمت: 94 هزار و 400 دلار

این مرسدس بنز هیبریدی یکی از محبوب‌ترین خودروهای لوکس است که دارای موتوری با حجم 3 لیتر و V6 و یک موتور الکتریکی است. این مرسدس بنز دارای قدرتی برابر با 329 اسب بخار است. این در حالی است که قدرت یک موتور الکتریکی برابر با 107 اسب بخار است. مصرف سوخت این خودرو 78 مایل در هر مسافت است و همچنین دارای سیستم الکترونیکی است که به خودرو کمک می‌کند در زمان جابه‌جایی بین دو موتور تصمیم‌گیری کند.
پورشه هیبریدی Panamera
قیمت: 96 هزار و 150 دلار

بسیاری از مردم تعجب می‌کنند که چرا یک شرکتی مانند پورشه که در تولید ماشین‌های پرسرعت مشهور است، به خودروهای کم‌سرعت اما با کیفیت رو آورده است. این بدان خاطر است که در اروپا قوانین و مقررات زیست‌محیطی در مورد گازهای گلخانه‌ای به‌طور سختگیرانه‌ای اجرا می‌شود. هدف از تولید خودروی پورشه پانامرا، پیمودن مسافت‌ها با سرعت بالا نیست. اما این خودرو یکی از تمیزترین پورشه‌ها در بازار از نظر انتشار دی‌اکسید کربن است.
پورشه هیبریدی Panamera E
قیمت: 99 هزار دلار

پورشه هیبریدی Panamera E، شبیه به مدل 2013 آن است. قدرت این پورشه برابر با 416 اسب بخار است و مصرف سوخت آن 52 مایل در هر مسافت است. این خودرو امکان حرکت برای 15 مایل، آن هم فقط با استفاده از موتور الکتریکی خود را داراست.
لکسوس هیبریدی LS600
قیمتک 120 هزار و 60 دلار

خودروی لکسوس هیبریدی LS600 ‌، یک وسیله نقلیه پاک و کارآمد است. خودرویی با مصرف سوخت 20 مایل در هر مسافت و دارای امکاناتی همچون یک صفحه نمایش لمسی که به راننده این امکان را می‌دهد تا ضمن استفاده از برنامه‌های تلفن همراه، به برنامه‌هایی از جمله فیس بوک، رادیو، پاندورا، و بینگ نیز دسترسی داشته باشید.
بی‌ام‌و هیبریدی i8
قیمت: 135 هزار و 700 دلار

این خودروی هیبریدی نه‌تنها یکی از جالب‌ترین خودروها در بازار است بلکه به نظر می‌رسد شبیه به اتومبیل فیلم‌های جیمز باند نیز هست. بی‌ام‌و هیبریدی i8 دارای مصرف سوخت 76 مایل در هر مسافت و قدرتی برابر با 228 اسب بخار است و قدرت موتور الکتریکی آن برابر با 129 اسب بخار است.
پورشه اسپایدر 918
قیمت: 845 هزار دلار

خودروی پورشه اسپایدر 918 یک سوپراسپورت کارآمد است. این خودرو دارای قدرتی برابر با 887 اسب بخار است. مصرف سوخت این خود برابر با 60 مایل در هر مسافت است. این ویژگی‌هاست که این خود را در زمره گران‌ترین خودروهای هیبریدی جهان قرار داده است.
مک‌لارن هیبریدی P1
قیمت: یک میلیون و 150 هزار دلار

نکته تاسفبار در مورد مک لارن P1 این است که در حال حاضر در دسترس نیست، مگر اینکه کسی آن را قبلاً خریداری کرده باشد. حتماً با تعجب می‌پرسید چرا؟ برای اینکه فقط 375 دستگاه از این مدل خودرو تولید و روانه بازار شد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودروی هیبریدی مک لارن P1 می‌توان به قدرت 727 اسب بخار همراه با یک موتور الکتریکی که قدرت آن برابر با 177 اسب بخار است و همچنین یک باتری سلولی لیتیوم یون (‌cell lithium-ion‌) با چگالی بالا که ظرف دو ساعت شارژ کامل می‌شود و همچنین یک فرمان الکتروهیدرولیکی و درب‌های متحرک اشاره کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو