فونیکسریمکسبهتام

رالی تور خانوادگی از سمنان تا کیش آغاز شد

عصر خودرو- رالی تور خانوادگی مسیر سمنان تا جزیره کیش، روز بیست و دوم بهمن همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شهر سمنان آغاز شد.

رالی تور خانوادگی از سمنان تا کیش آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، آئین آغاز رالی تور خانوادگی در شهر سمنان از محل بلوار قدس این شهر، با حضور محمدرضا خباز استاندار و مسئولان استان سمنان و شرکت کنندگان به صورت خانوادگی آغاز شده است.
    مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور در آئین آغاز این رالی گفت : برگزاری رالی خانوادگی مانند این برنامه در افزایش شور و نشاط اجتماعی نقش مهمی دارد.
    ابراهیم رضایی بابادی افزود : باید به افزایش نشاط اجتماعی در شرایط پسابرجام در داخل کشور کمک شود.
    مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور برگزاری مرحله سوم این رالی را به صورت بین المللی اعلام کرد و گفت : اینگونه برنامه ها نشان دهنده امنیت قابل توجه ایران اسلامی و روند رو به رشد نشاط اجتماعی و اقتصادی است.
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان افزود: در این مرحله از رالی، 50 خودرو به صورت خانوادگی مسیرهای سمنان، یزد، هرمزگان و کیش را طی می کنند.
    حسین خواجه بیدختی با بیان این که آیین اختتامیه این تور در روز بیست و پنجم بهمن 94 و در جزیره کیش برگزار می شود ، اظهار داشت : این تور با عنوان «کاروان همدلی و همزبانی» به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده است.
    بیدختی با اشاره به این که این تور دومین مرحله از برگزاری تور رالی کویر در استان سمنان در سال 94 است، خاطرنشان کرد: مرحله نخست این تور، سوم و چهارم دی 94 با عنوان کاروان 'نشاط و امید' در استان سمنان برگزار شد.
    وی برگزاری این تورها را در ایجاد آمادگی برای برگزاری مرحله سوم و بین المللی این سلسلسه تورها موثر دانست و افزود : مرحله بین المللی این تور با عنوان 'صلح و دوستی' با شرکت سایر کشورها در ایران و با محوریت سمنان برگزار می شود.
    وی هدف از برگزاری این تورها را افزایش ارتباط ایران در مجامع بین المللی و در حوزه اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت : برگزاری مرحله بین المللی این تور در ایران، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران و گردشگری کشور را به رخ جهانیان می کشاند.
    بیدختی با تاکید بر استفاده از فرصت پساتحریم در کشور، خاطرنشان کرد : باید مناطق گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری کشور در حوزه بین الملل معرفی شود و این تورها بهانه ای برای افزایش همه افزایی ایران با سایر کشورها باشد.
    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان، زمان برگزاری مرحله بین المللی تور کویر در ایران را اردیبهشت سال 95 و همزمان با سالروز مبعث پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) اعلام کرد.
    همجواری با رشته کوه های البرز و زمین های هموار کویر، شرایط اقلیمی متنوعی برای این استان به وجود آورده است، به طوری که قسمت جنوبی آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی معتدل، قسمت شمال شرقی آب و هوایی سرد و خشک و قسمت شمالی استان سرد است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو