فونیکسریمکسبهتام

سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد:

اصلاح قیمت پارکینگ به نرخ مصوب

عصر خودرو- سازمان تعزیرات حکومتی، با دریافت شکایت مردمی از گرانفروشی در فروشگاه‌های فرودگاه، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران و نیروی انتظامی در محل تخلف حضور یافت.

اصلاح قیمت پارکینگ به نرخ مصوب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، هومن کریمی بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی مبالغ دریافتی در پارکینگ گفت: نرخ نامه های متعددی براساس قرار گرفتن پارکینگ در طرح و مسقف بودن و نبودن آن تعیین شده اما نرخ دریافتی در این پارکینگ از همه نرخ نامه ها بیشتر بوده در حالی که هیچگونه خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود که گزارش این تخلف به رییس شعبه تعزیرات حکومتی حاضر در محل برای رسیدگی ارجاع شد.

    امید شهرآبادی رییس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز در این خصوص گفت: با احراز این تخلف و تشکیل پرونده، حکم 75 میلیون ریالی برای این متخلف صادر و نرخ دریافتی به نرخ قانونی تعیین شده برای این پارکینگ تغییر یافت.

    درادامه این گشت مشترک تعزیراتی، رسیدگی به شکایت مردمی دیگری در مورد گرانفروشی یک رستوران در این مکان نیز بازرسان گزارش تخلف را به رییس شعبه ارجاع دادند که منجر به صدور حکم 20 میلیون ریالی برای متخلف به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت شد و این حکم در محل اجرا شد.

    در ادامه این بازرسی، یک واحد اسباب بازی فروشی در این فرودگاه نیز با شکایت مردمی مورد بازرسی قرار گرفت که رییس شعبه 41تعزیرات حکومتی استان تهران به دلیل گرانفروشی حکم به پرداخت 6 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت صادر کرد که این حکم در محل اجرا شد.

    رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با هشدار به متخلفان گفت: هموطنان می توانند شکایات خود را در سامانه پیامکی 30009651 و یا پورتال تعزیرات حکومتی استان تهران ثبت کنند و تیم گشت مشترک در اسرع وقت در محل به این شکایات رسیدگی می کند.

    وی افزود: هدف تعزیرات حکومتی پرونده سازی برای افراد نبوده و به دنبال بازگرداندن حقوق مردم هستیم اما در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض و برابر قانون به تخلفات رسیدگی می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو