فونیکسریمکسبهتام

هوای شهرهای صنعتی در شرایط ناسالم

رشت با ۸۸ میلی‌متر بارندگی رکورد دار شد

عصر خودرو- کارشناس هواشناسی گفت: امروز هوای تهران و اصفهان، تبریز، اراک، قم و کرج آلودگی هوا را خواهیم داشت و جنوب شرق کشور همراه با وزش باد و گردوخاک خواهد بود.

هوای شهرهای صنعتی در شرایط ناسالم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده برای غالب نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده های جوی خواهد بود.

    ضمن اینکه امروز خلیج فارس نیز در اثر وزش بادهای نسبتا شدید مواج پیش بینی می شود.

    پیشینه و کمینه تهران 12و1- درجه است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغری کارشناس هواشناسی گفت: در هفنه گذشته رشت با 88 میلیمتر از جهت ریزشهای آسمانی بارندگی رکورد دار و بیشترین بارندگی در خط ساحل دریای خزر را دارد به جز سواحل، اولین رتبه را ایوان در استان ایلام با 36میلمیتر بارندگی کسب کرده است اما در پایتخت کشور فقط شاهده 1.8 میلیمتر بارندگی را شاهد بودیم.

    وی تصریح کرد: در کل هفته سردی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و نوسانات دمای در پایتخت بین 1 تا 10 درجه بود و سردترین ایستگاه هوای نوژه در همدان بوده که با میانگین 15 درجه زیر سفر و گرمترین کنارک و چابهار با 26 درجه بوده است .

    اصغری تاکید کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی در این هفته روند افزایشی هوا را در روزهای آینده خواهیم داشت و در بعد از ظهر بیشتر شاهد افزایش دما خواهیم بود و این در صورتی است که در هنگام صبح با شیب خیلی کندی از سرمای هوا کاسته می شود که این وضعیت مقداری خطرناک است با توجه به پایداری در لایه‌های مختلف جو کما کان با نمودار وارونگی دما در این هفته رو به رو هستیم.

    کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز هوای تهران و اصفهان, تبریز اراک قم و کرج آلودگی هوا را خواهیم داشت و در جنوب شرق کشور همراه با وزش باد و گردوخاک خواهد بود.

    اولین بارندگی به شکل نظامند هفته اول اسفند است بیشتر بارشها سواحل شمالی خواهد بود .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو