فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند سارقان خودرو در شرق تهران

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخل آن در شرق پایتخت خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان خودرو در شرق تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام امیری افزود: در پی چندین فقره سرقت خودرو در محدوده شرق تهران پرونده ایی در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری 126 تهرانپارس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
    وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت های اخیر از سوی یک باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم داخلی آن صورت گرفته است به همین منظور ماموران تجسس ضمن هماهنگی با مقام قضائی شناسایی و دستگیری باند مورد نظر را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی آغاز کردند.
    سرهنگ امیری ادامه داد: چند روز پیش ماموران موفق شدند با به کارگیری شگرد های خاص پلیسی چهار سارق به نام های «بیژن» (سرکرده باند)، «مرتضی»، «مسعود» و «میلاد» را در خیابان توحید دستگیر کنند.
    وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سرکرده باند اموال مسروقه بسیاری از قبیل چندین دستگاه ضبط و باند، آمپلی فایر و خازن, فنر لول خودرو و باکس کشف شد.
    رئیس کلانتری 126 تهرانپارس افزود: متهمان از مدت ها قبل پس از سرقت و اوراق کردن خودروها، آنها را در سطح معابر رها می کردند.
    وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های فنی به بیش از 60 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان به همراه اموال مسروقه و شکات پرونده جهت تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
    سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: شهروندانی که از 6 ماه گذشته تا کنون خودرو و یا لوازم داخلی خودرو آن ها به سرقت رفته است جهت طرح شکایت و پیگیری پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان شریعتی، بعد از پل سید خندان، خیابان ابوذر غفاری جنب کلانتری 120سید خندان مراجعه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط