فونیکسریمکسبهتام

گلایه از کاهش بودجه حمل و نقل در سال ۹۵

عصر خودرو- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر از کاهش بودجه حمل و نقل پایتخت در سال ۹۵ گلایه کرد.

گلایه از کاهش بودجه حمل و نقل در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، احمد دنیامالی صبح امروز در واکنش به بررسی لایحه بودجه سال 95 شهرداری تهران افزود: با کاهش هزار میلیاردی بودجه 95 شهرداری، فشاری به سمت بودجه سرمایه‌ای شهرداری وارد کرده و این مهم را تحت تاثیر قرار داده‌ایم.

    وی با بیان اینکه بودجه سرمایه‌ای شهرداری تهران حدود 4000 میلیارد تومان کاهش یافته و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است اظهار کرد: باید کسری بودجه به تناسب در هزینه‌ها و بودجه سرمایه‌ای سرشکن می‌شد.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تصریح کرد: بر اساس برنامه باید بودجه شهرداری در موضوع توسعه مدیریت و هوشمندسازی به 3000 میلیارد تومان ارتقاء می‌یافت اما در حال حاضر با اضافه کردن ردیف‌های بسیار در بودجه هوشمند سازی به رقم 6600 میلیارد تومان رسیده‌ایم که این برخلاف برنامه است.

    وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز از سال 93 شاهد کاهش بودجه بوده‌ایم ادامه داد: در سال جاری باید طبق برنامه هشت هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص می‌دادیم اما 5800 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

    دنیامالی همچنین از عدم ابلاغ بودجه پرداخت دیون به مناطق گلایه کرد و گفت: شهرداری در مهرماه بودجه پرداخت دیون را به مناطق ابلاغ نکرده بود و این در حالی است که مصوبه شورا به معنای ابلاغ اعتبارات است و باید این مهم محقق می‌شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط