فونیکسریمکسبهتام

این دزد، عامل سرقت از زنان در خط BRT آزادی - خاوران بود

عصر خودرو- زن جوانی که از خانم‌های مسافر در خط BRT آزادی - خاوران سرقت می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

این دزد، عامل سرقت از زنان در خط BRT آزادی - خاوران بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، بهمن ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دستگیری یک سارق خانم در خط BRT آزادی - خاوران به کلانتری 115 رازی اعلام شد .

    با حضور مأمورین کلانتری در ایستگاه هلال احمر ( واقع در نبش خیابان قدمی ) ، یک مادر و دختر به مأمورین اعلام کردند که خانم جوانی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد داخل کیف آنها را نموده که در حین سرقت متوجه سرقت شده و با کمک مردم اقدام به دستگیری زن سارق کردند .

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

    خانمی که متهم اقدام به سرقت دو عدد گوشی تلفن همراه و پول های داخل کیف دستی اش کرده بود ، بهمراه دخترش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی حاضر و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " بهمراه دخترم در داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که خانمی ( متهم )دستش را داخل کیف من کرده است !! که بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد ؛ این خانم بلافاصله [ در ایستگاه هلال احمر ] از اتوبوس به بیرون پرید و قصد داشت تا با سوار شدن به یک دستگاه خودرو عبوری از محل متواری شود که توسط مردم دستگیر شد " .

    با آغاز تحقیقات از متهم پرونده بنام "زینب . س" ( متولد 1362 ) ، وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه جیب بری که از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده ، شناسایی شد .

     

    متهم که با توجه به دستگیری در زمان سرقت چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به دهها فقره جیب بری در طول شش ما گذشته و سرقت از داخل کیف دستی مسافران خانم در خط بی آر تی مسیر آزادی - خاوران و بالعکس اعتراف و عنوان داشت : "هر روز از کرج به تهران - میدان آزادی می آمدم ؛ در طول روز به عنوان مسافر در اتوبوس های خط خاوران - آزادی تردد می کردم ؛ نهایتا پس از انجام چندین فقره سرقت ، مجددا به کرج رفته و ... " .

    سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به شناسایی متهم به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه جیب بری و اعتراف صریح وی به دهها فقره جیب بری در طول شش ماه گذشته و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر - خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند " .

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو