فونیکسریمکسبهتام

پایانه مسافربری ارومیه توسعه می‌یابد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری ارومیه از ساخت پایانه مسافربری جدید در بزرگراه شهید کلانتری خبر داد.

پایانه مسافربری ارومیه توسعه می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، اسماعیل الماسی گفت: 50 دستگاه مغازه در ضلع غربی پایانه به طرف خیابان میرزای شیرازی در دست ساخت است که پس از افتتاح از محل درآمد آن ها ساخت پایانه جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    وی با اشاره به ساخت و توسعه پایانه مسافربری شهیدان کاملی گفت: ساخت و توسعه پایانه مسافربری شهیدان کاملی ارومیه در اوایل سال جاری شروع شد و در دهه فجر با حضور فرماندار و شهردار به بهره برداری رسید.

    وی اضافه کرد: این پروژه در مساحتی به اندازه 750 مترمربع و با اعتبار 800 میلیون تومان به اتمام رسید که شامل 7 غرفه، سالن انتظار با ظرفیت 100 نفر و با امکاناتی شامل مبلمان شهری و سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

    الماسی ادامه داد: پروژه هایی نیز در دست اقدام است که از جمله مغازه های پایانه مسافربری غرب و ساختمان اداری سازمان که در نیمه اول سال 95 به بهره داری می رسد.

    مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری ارومیه مهم‌ترین برنامه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه را فراهم آوردن محیطی امن و ایمن برای مسافرین، رانندگان، شرکت‌های مسافربری برشمرد و گفت: در مجموع وظیفه اصلی سازمان پایانه‌های مسافربری حفظ و نگهداری و اداره امور پایانه ، تجهیز و توسعه آنها است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط