فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خبر داد :

کشف ۳۶ دستگاه خودور و موتورسیکلت سرقتی در شیراز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و توقیف ۶۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در پی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان شیراز خبر داد.

کشف ۳۶ دستگاه خودور و موتورسیکلت سرقتی در شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: پلیس در کنار مردم و در خدمت مردم است و در برخورد با مخلان نظم، امنیت، ‌آسایش و آرامش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

    وی گفت: در این راستا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله‌های جرم‌خیز و آلوده شهر شیراز به صورت مستمر اجرا می‌شود که در یک هفته گذشته با اجرای این طرح 54 نفر خرده فروش موادمخدر و 65 نفر سارق خودرو و درون خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، کشف 36‌دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و توقیف 629‌دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

    ملک‌زاده با اشاره به استمرار این طرح در کلان شهر شیراز گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بیش از 9 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شد.

    کشف محموله های کالای قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

    سرهنگ حسین ارجمند مزیدی، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: مأموران هنگام کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در جاده فیروزآباد به سمت شیراز شش دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

    وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودروها 1600 ثوب انواع البسه، 441 قلم انواع لوازم منزل، 89 عدد انواع باطری خودرو، 228تخته پتو،30 دستگاه ماشین لباسشویی، 864 قلم انواع لوازم آرایشی، 8 دستگاه تلویزیون LED، 6 دستگاه  انواع یخچال فریزر، 7 دستگاه کولر گازی، 20 دستگاه مانیتور، 24 جفت کفش و 60 تخته روبالشی همگی خارجی و بدون مجوز گمرکی کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ارزش این محموله‌های کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 625 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 6 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو