فونیکسریمکسبهتام

وزش باد، باران و کاهش دما در تهران

عصر خودرو- رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان تهران از تداوم بارش باران و وزش باد همراه با کاهش محسوس دمای هوای پایتخت تا عصر امروز چهارشنبه خبر داد.

وزش باد، باران و کاهش دما در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمدمهدی عشقی افزود: از اوایل شب گذشته با نفوذ سامانه بارشی به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در نقاط مختلف استان بوده ایم.
    وی گفت: بارش پراکنده باران در پاره ای نقاط به ویژه شهرهای تهران، ری، شهریار، رباط کریم و ورامین از صبح امروز آغاز شده است.
    عشقی افزود: رگبار باران تا حدود ساعت شش عصر امروز در شهر تهران ادامه دارد.
    رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان تهران عنوان کرد: بیشینه دمای امروز چهارشنبه و فردا (پنج شنبه) در شهر تهران 17 و 18 سانتیگراد و کمینه دما نیز در شب نیز 10 و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود.
    اداره کل هواشناسی استان تهران روز گذشته وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف را برای آسمان استان در روز چهارشنبه پیش بینی کرده بود.
    بارندگی از صبح امروز چهارشنبه در مناطق مختلف پایتخت آغاز شده که ضمن کاهش دما به تهران حال و هوای بهاری بخشیده است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم