فونیکسریمکسبهتام

سرقت در ۷ ثانیه!

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شیروان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان سارق قطعات خودرو را که در ۷ ثانیه سرقت می کرد با هفت فقره سرقت دستگیر کردند.

سرقت در ۷ ثانیه!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 11 امام علی(ع) قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان این که مأموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی یک مظنون شدند، افزود: در ادامه تحقیقات متهم شناسایی شده، در عملیاتی غافلگیرانه در حین ارتکاب جرم در یکی از خیابان های شهر دستگیر شد.

    وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به هفت فقره سرقت اعتراف و اذعان داشته درب خودروهای با ضریب امنیتی پایین در کمتر از 10 ثانیه باز و محتویات داخل آن را سرقت می کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پنج مالخر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    سرهنگ وحیدی در پایان از شهروندان خواست تا خودرو و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کرده و از پارک خودروها در محل های کم تردد و رها کردن آن به صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند.

    وی در پایان تاکید کرد: شهروندان از گذاشتن اشیاء قیمتی در داخل خودرو خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط