فونیکسریمکسبهتام

جزئیات دستگیری سارقان خودرو در آتشگاه

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات دستگیری سارقان خودرو در منطقه آتشگاه و کاهش ۵.۹ درصدی سرقت در شهرستان کرج را تشریح کرد.

جزئیات دستگیری سارقان خودرو در آتشگاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید حسین سیدحقیقی در نشست خبری امروز (دوشنبه) ضمن تبریک به مناسبت خلق حماسه سیاسی مردم در هفتم اسفندماه، اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق های رای لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود.

    وی در ادامه به امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی بود که به شکرانه خدواند هیچ گونه مشکل و تنشی در استان مشاهده نشد.

    سید حقیقی یکی از ابعاد در خور توجه انتخابات در استان البرز را امنیت مطلوب و شایسته ای دانست که در سطح حوزه مرکز استان مشاهده شد.

    وی در ادامه به عملکرد یازده ماهه نیروی انتظامی شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و به واسطه اجرای طرح های انتظامی اثرگذار با کاهش 5.9 درصدی سرقت مواجه هستیم.

    اجرای 10 هزار طرح پاکسازی در نقاط آلوده کرج

    به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرج بالغ بر 73 درصد از سرقت ها منتهی به کشف شده است.

    وی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی شهرستان کرج در حوزه مواد مخدر گفت: در یازده ماهه امسال 2 تن و 57 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 630 درصدی را نشان می دهد که حاکی از اثربخشی طرح های پاکسازی بوده است. 

    سید حقیقی در ادامه سخنان خود به اجرای 10 هزار طرح پاکسازی نقطه ای، منطقه ای و حجیم در نقاط آلوده شهرستان کرج اشاره کرد.

    وی به دستگیری 17 هزار معتاد در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در این مدت کشف و ضبط شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرج در خصوص عملکرد پلیس 110 گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده بالغ بر 92 درصد از تماس های مردمی جواب داده شده و در کمتر از 15 دقیقه پلیس در محل حادثه حاضر شده است.

    جزئیات شلیک گلوله به خودرو سارقان در اتوبان کرج - قزوین

    وی در ادامه به اقدامات شاخص پلیس در مدت اخیر اشاره کرد و گفت: بامداد شنبه هشتم اسفندماه نیروی انتظامی در کلانتری باغستان خودروی را در محور آتشگاه متوقف می کند. سرنشینان این خودرو رانندگان مسافرکش را از حوزه مرکزی شهر با ترفند مطالبه طلبِ خود از یک کارگاه کابینت سازی در منطقه آتشگاه اغفال کرده به این منطقه آورده و مورد سرقت قرار می دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرج به شرح این ماجرا پرداخت و گفت: ساعت یک بامداد نیروهای انتظامی کلانتری باغستان در حال گشت زنی در منطقه آتشگاه بودند که با خودروی که بی هدف در حال پرسه زدن بود مواجه شدند پس از تفحص های پلیسی و با هوشیاری ماموران سرنشینان این خودرو دستگیر شدند مال باختگانی که با این شگرد و در محور یادشده مورد سرقت قرار گرفته بودند با حضور در کلانتری هویت متهمان را شناسایی کردند.

    سید حقیقی با تاکید بر اینکه در جریان این پروند 2 دستگاه خودرو کشف شده است، گفت: در جریان این پرونده 4 نفر دستگیر شده اند که دستگیر شدگان دارای ده‌ها فقره سوابق کیفری سرقت و کلاهبرداری هستند.

    وی به دستگیری خودروی پراید در آزاد کرج – قزوین اشاره کرد که با اصابت گلوله ماموران پلیس به لاستیک این خودرو متوقف شده است، گفت: ماموران کلانتری 21 فاز چهار مهرشهر در حال گشت زنی در حاشیه محدوده اتوبان به یک دستگاه خودری پراید مشکوک شدند پس از استعلام متوجه شدند که این خودرو در تهران به سرقت رفته است.

    کف زنی 600 دلار از دو جوان در کرج

    وی ادامه داد: ماموران در تعقیب گریز، این خودرو را که به سمت قزوین متواری شده بود دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرج به دستگیری یک زن و مرد که دو جوان را در مقابل یکی از صرافی ها در منطقه مهرویلا مورد سرقت قرار داده بودند اشاره کرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی کلانتری مهرویلا طی چند روز اخیر زن و مردی را دستگیر کرده اند که با لهجه عربی مقابل یکی از صرافی ها دو جوان را مورد طعمه قرار داده و به بهانه تبدیل ارز آنها به پول رایج کشور 600 دلار و 80 پوند انگلیس را از این دو جوان کف زنی کردند.

    سید حقیقی در پایان از کشف محل دپوی اموال مسروقه در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: ماموران کلانتری مهرشهر طی 24 ساعت گذشته با پیگیری های مستمر محل دپوی اموال مسروقه را کشف کرده اند که در آن مقادیر زیادی لوازم خانگی، برقی و خودور بوده است.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو