فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۳۲)

دیدگاه صادراتی ایران در صنعت خودرو

عصر خودرو- در ۲ دوره پیشین برگزاری همایش بین‌المللی صنعت خودرو کشور در تحریم به سر می‌برد که به‌طور قطع در چنین شرایطی، امکان اجرای برخی برنامه‌ها به دلیل محدودیت‌های قانونی وجود نداشت.

دیدگاه صادراتی ایران در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت، اما در این دوره و به دلیل به نتیجه رسیدن برجام و اجرایی شدن برخی از بندهای آن از جمله رفع تحریم‌های اعمال شده در صنعت خودرو،

    شرکت‌های بین‌المللی از دولت‌های خود مجوز لازم برای حضور در این همایش و انجام مذاکره، سرمایه‌گذاری و اقدامات مشترک را دریافت کرده‌اند. در چند ماه گذشته هیات‌ها و شرکت‌های مختلف خارجی در حال رفت‌وآمد به کشور بودند و در این شرایط برگزاری همایش و نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو منجر به گردهم آمدن طرف‌های ایرانی و خارجی می‌شود تا از نزدیک با یکدیگر تعامل داشته باشند. علاوه بر آن، برگزاری 2 روزه همایش نیز شکلی اجرایی‌تر به آن می‌بخشد و فرصت بیشتری برای سخنرانی به وجود می‌آورد. در نگاهی کلی این همایش به‌جای کنفرانسی علمی، همایشی تجاری است که فرصت‌های بسیاری را برای شرکت‌کنندگان حاضر در آن به وجود می‌آورد. بی‌شک سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو دستاوردهای بسیاری برای خودروسازان به همراه دارد زیرا فضای بازتری برای گفت‌وگو فراهم شده و در این حال با شروطی که درحال‌حاضر ایران برای خودروسازان خارجی تعیین کرده است، هر سرمایه‌گذاری حاضر به ورود به ایران با این شرایط نیست. سرمایه‌گذاران خارجی باید بدانند اگر ایران درنظر داشت بازار خود را به راحتی در اختیار خارجی‌ها بگذارد، نیازی به اینگونه همایش‌ها نبود. اما واقعیت این است که ایران می‌خواهد با شرایط خود که رشد و توسعه تولید است، کار را پیش ببرد که با توجه به دیدگاه صادراتی صنعت خودرو، این کنفرانس، کنفرانسی کاربردی بوده و دستاورد خوبی برای صنعت خودرو ایران خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو