فونیکسریمکسبهتام

بوی عید در فروش‌ خودرو

طرح‌ شرکت‌های خودروساز برای نوروز ۹۵

عصر خودرو- شرکت‌های خودروساز با هدف جذب نقدینگی و پوشش هزینه‌ها، محصولات خود را در قالب طرح‌های نوروزی به صورت فروش نقدی، اقساطی و پیش‌فروش عرضه می‌کنند.

طرح‌ شرکت‌های خودروساز برای نوروز ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، پایان سال برای صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، فصل پرخرجی محسوب می‌شود و شرکت‌های خودروساز بیش از هر زمان دیگری به نقدینگی نیاز دارند. تشویق مردم به خرید خودرو در قالب طرح‌های متنوع نمونه‌ای از فعالیت ین گروه‌ها برای تامین درآمد مورد نیاز و پوشش دادن هزینه‌هاست.

    ایران‌خودرو با سود مشارکت 27 درصد
    به گزارش اقتصادنیوز، ایران‌خودرو محصولات خود را از قبیل انواع پژو، تندرهای تجاری و سواری، انواع سمند، دنا، رانا، سوزوکی، سورن، وانت با پیش‌پرداخت‌های 5، 10، 20، 30 و 50 میلیون تومان و با سود مشارکت 27درصد و سود انصراف 26درصد پیش‌فروش می‌کند. زمان تحویل این محصولات مردادماه است.

    بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده خودرو در کشور در طرح نوروزی دیگر پژو 207 را با موعد تحویل آبان 95 و همچنین هایما با موعد تحویل تیرماه 95 پیش‌فروش می‌کند.

    سایپا با فروش نقدی و اعتباری
    شرکت سایپا در روزهای پایانی سال 94، محصولات خود را در یک طرح‌ ویژه نوروزی به صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌کند. در تمام طرح‌های ارائه شده، سایپا خودروها را چه در خرید فوری و چه در خرید اعتباری طی 10 روز به خریدار تحویل می‌دهد و البته خریداران امکان صلح در خودروی خریداری شده در این طرح را ندارند و نمی‌توانند معامله را به شخص دیگری انتقال دهند. پراید، تیبا و سراتو سواری‌هایی هستند که در طرح نوروزی سایپا به صورت نقدی به فروش می‌رسند.

    براساس این طرح، سایپا خودروهای پراید 131SE، 131SE پایه گازسوز و 111SE را به صورت فوری به فروش می‌رساند. پراید 131 در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، نوک‌مدادی، آبی تیره و مشکی متالیک و به قیمت 19 میلیون و 920 هزار تومان و پراید 131 گازسوز به رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نوک‌مدادی و به قیمت 21 میلیون و 420 هزار تومان به فروش می‌رود. سومین مدل پراید که در این طرح نوروزی عرضه می‌شود، 111SE به قیمت 20 میلیون و 140 هزار تومان و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، آبی تیره و قرمز متالیک است.

    در این فروش ویژه نوروزی، سایپاتیبا EX را در 9 رنگ سفید، نقره‌ای، نوک‌مدادی، مشکی متالیک، آبی روشن، اطلسی، قرمز متالیک، مسی تیره و قهوه‌ای تیره به قیمت 28 میلیون و 70 هزار تومان و تیبا SX را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، آبی تیره و قرمز متالیک با قیمت 23 میلیون و 950 هزار تومان عرضه می‌کند.

    براساس این طرح، سایپا سراتو را در مدل‌های 2000 و 1600 و در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای تیره و آبی تیره عرضه می‌کند. مدل 2000، 90 میلیون و 790 هزار تومان و مدل 1600، 75 میلیون و 650 هزار تومان قیمت دارند. سایپا به خریداران سراتو در این طرح، کارت طلایی هدیه می‌دهد.

    پراید 131SE، پراید 111SE با تسهیلات 6 تا 10 میلیون، تیبا SX با تسهیلات 10 تا 14 میلیون، و تیبا 2 EX با تسهیلات 8 تا 16 میلیون نیز در طرح نوروزی سایپا به صورت قسطی فروخته می‌شوند.

    کرمان موتور بالیفان و جک
    کرمان‌موتور در طرح نوروزی خود لیفان820، جک S5 اتومات و دنده‌ای، لیفان X50 اتومات و دنده‌ای، لیفان X60 را پیش‌فروش می‌کند و همچنین لیفان X50 اتومات، لیفان X60 ، جک J5 اتومات و دنده‌ای را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

    مدیران تنها با ام‌وی‌ام 110S
    مدیران‌خودرو در طرح نوروزی خود تنها ام‌وی‌ام 110S را در دو مدل comfort و luxury را پیش‌فروش می‌کند. این پیش‌فروش به دو صورت نقد و اقساط و موعد تحویل خودرو اردیبهشت 95 است. امکان صلح در هر دو صورت فروش نقدی و اقساطی وجود دارد و خریدار می‌تواند در صورت تمایل ام‌وی‌ام پیش‌خرید شده را به شخص دیگری منتقل کند.

    مدل کامفورت 29 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. مبلغ پیش‌پرداخت‌ها 5 میلیون و 940 هزار تومان و در دو نوبت یکی زمان ثبت‌نام و تا پایان سال جاری و دیگری فروردین سال 95 است.

    قیمت مدل luxury این خودرو 31 میلیون و 700 هزار تومان است. با پیش‌پرداخت‌های 6 میلیون و 430 هزار تومانی که در زمان ثبت‌نام و فروردین سال 95 دریافت می‌شود.

    به گزارش اقتصادنیوز، مدیران‌خودرو در پیش‌فروش اقساطی ام‌وی‌ام‌ 110S در مدل comfort، 2 میلیون و 970 هزار تومان در پیش‌پرداخت اول و به هنگام ثبت‌نام دریافت می‌کند و همین مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت دوم در فروردین سال 95 می‌گیرد. پیش‌پرداخت سوم پس از کسر سود مشارکت، مبلغی حدود هفت میلیون می‌شود که در زمان تحویل خودرو از خریدار گرفته می‌شود. مدیران باقی مبلغ را که معادل 14 میلیون و 850 هزار تومان است در اقساط 12 یا 18 یا 24 و یا 30 ماهه دریافت می‌کند که البته بهره این وام نیز به مجموعه اقساط اضافه می‌شود.

    در مدل Luxury این خودرو مدیران پیش‌پرداخت‌های اول و دوم را که به ترتیب در زمان ثبت‌نام و فروردین سال 95 گرفته می‌شود 3 میلیون و 170 هزار تومان تعیین کرده است. پرداخت سوم نیز پس از کسر سود مشارکت مبلغی حدود 7 میلیون و 600 هزار تومان است و در زمان تحویل خودرو گرفته می‌شود. وام مدیران به خریداران اقساطی مدل luxury، مبلغ 15 میلیون و 850 هزار تومان است. این وام به اضافه بهره آن در اقساط 12، 18، 24 و 30 ماهه دریافت می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو