فونیکسریمکسبهتام

سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت

عصر خودرو- با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی دوچرخه بستیانرا اسپرت که برای اندروید و iOS در دسترس است کاربر می تواند میزان کمک موتور الکتریکی را تعیین کند.

سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصرایران، دوچرخه بستیانرا اسپرت توسط رومولو استانکو طراحی و شرکت T0Red Bikes تولید آن را بر عهده داشته است. این محصول زیبا سبک‌ترین دوچرخه الکتریکی حال حاضر جهان محسوب می شود که تنها 9.8 کیلوگرم وزن دارد. در دنیایی که بیشتر دوچرخه ها از طراحی محافظه کارانه سود می برند، بستیانرا اسپرت همانند جواهری خوش تراش نگاه ها را به سوی خود جلب می کند.

     

    طراحی بستیانرا اسپرت با الهام از دوچرخه های مسابقه ای صورت گرفته و به بدنه فیبر کربنی مونوکوک، چرخ جلو فیبر کربنی با سه پره و چرخ عقب فیبر کربنی دیسکی مجهز شده است. در چرخ عقب بسته باتری یون لیتیوم 30 V/160-Wh و هاب موتور 250 واتی قرار گرفته اند که تجربه سواری با این دوچرخه را فراموش نشدنی و متفاوت می سازند.

    با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی دوچرخه بستیانرا اسپرت که برای اندروید و iOS در دسترس است کاربر می تواند میزان کمک موتور الکتریکی را تعیین کند. باتری مورد استفاده در این دوچرخه می تواند دامنه حرکت 30 کیلومتر را با هر بار شارژ کامل پوشش دهد. سیستم ترمز احیاکننده در قسمت عقب نیز امکان افزایش دامنه حرکت را فراهم می کند در شرایطی که ترمز دیسکی هیدرولیکی SRAM در قسمت جلو به توقف مطمئن کمک می کند.

    شرکت T0Red Bikes از عناصر نیکل تیتانیوم در بدنه فیبر کربنی دوچرخه بستیانرا اسپرت استفاده کرده که به کاهش لرزش کمک کرده و سواری نرم‌تر را امکان پذیر می کند. این دوچرخه برچسب قیمت 10,920 دلاری را یدک می کشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو