فونیکسریمکسبهتام

یک میلیون خودرو برقی در آلمان ۲۰۲۰

عصر خودرو- دولت آلمان به‌منظور دستیابی به هدف استفاده از یک میلیون خودروی برقی در این کشور تا سال ۲۰۲۰، طرحی را در دست بررسی قرار داده است که براساس آن مشوق‌های جدیدی به خریداران خودروهای برقی ارائه می‌شود، مشوق‌هایی که در حدود ۴۰ درصد از آن را خودروسازان ارائه می‌کنند.

یک میلیون خودرو برقی در آلمان ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورت تصویب طرح جدید، هر خریدار مصرف‌کننده شخصی، یارانه‌ای تا 5000 یورو دریافت خواهد کرد و در صورتی که خریداران این خودروها از فعالان تجاری این بخش باشند، به 3000 یورو یارانه برای هر خودروی برقی دسترسی خواهند داشت.

    این مشوق‌ها نخست از اول ماه ژوئیه ارائه خواهند شد و با گذشت هر سال تا 500 یورو کاهش خواهد یافت. انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال 2020 اجرا شود و احتمال تمدید آن نیز وجود خواهد داشت. این طرح که بودجه‌ای 3/ 1 میلیارد یورویی دارد با هماهنگی سه وزارتخانه محیط زیست، حمل‌و‌نقل و اقتصاد آلمان اجرایی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط