فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

ظرفیت پارکینگ خودرو در قم ۲ برابر می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه تا دوسال آینده ظرفیت پارکینگ خودرو تا ۱۱ هزار دستگاه خواهد رسید، گفت: با ساخت ۴ پارکینگ تا دو سال ظرفیت پارکینگ خودرو در قم دو برابر می‌شود.

ظرفیت پارکینگ خودرو در قم ۲ برابر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه در بحث پارکینگ در قم کمبود احساس می‌شد، اظهار داشت: پارکینگ‌های سطح شهر در حال حاضر حدود 5200 خودرو ظرفیت دارد که به همین دلیل احداث پارکینگ‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه 4 پارکینگ تا 2 سال آینده در شهر قم به بهره برداری می‌رسد، افزود: با ساخت این پارکینگ‌ها ظرفیت پارکینگ قم دو برابر خواهد شد و تا حدود 11 هزار خودرو ظرفیت پارک خودرو خواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه پارکینگ شهید فاطمی حدود 3 هزار خودرو ظرفیت دارد، افزود: پارکینگ شرقی حرم مطهر هم با ظرفیت 400 خودرو قبل از عید نوروز به بهره برداری می‌رسد.

    وی خاطرنشان کرد: پارکینگ الزهرا(س) و پارکینگ مقابل شهرداری هم هر کدام 400 خودرو ظرفیت دارند که در حال حاضرعارضه سنجی همه این پارکینگ‌ها و مطالعات فاز یک پارکینگ طبقاتی الزهرا انجام شده است.

    شعبان‌زاده با اشاره به اینکه 30 درصد تملک پارکینگ الزهرا(س) باقی مانده است، افزود: با انجام شدن این 30 درصد تملک هم مطالعات فاز دو پارکینگ آغاز شده و وارد بحث ساخت می‌شویم.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی شهید فاطمی در خیابان صفائیه عارضه سنجی و گودبرداری شده است، بیان کرد: پارکینگ شهید فاطمی در خیابان شهید فاطمی می‌تواند برای روان سازی ترافیک این منطقه مفید باشد که با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در دست انجام است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط