فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان لرستان:

۱۱۰ اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس در طرح نوروزی لرستان فعال است

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: ۱۱۰ اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس ایام نوروز در سطح جاده‌های استان لرستان مستقر است.

۱۱۰ اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس در طرح نوروزی لرستان فعال است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ مرتضی چغلوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس‌راه استان لرستان از بهمن‌ماه امسال برنامه‌ریزی لازم در راستای طرح نوروزی انجام داده  تا در ایام نوروز سفر ایمن و بی‌خطری را برای مسافران داشته باشیم.

    وی افزود: برای اجرای این طرح، کمبود علائم و نواقص تابلویی، خط‌کشی‌ها، ایمن‌سازی پل‌ها و پرتگاه‌ها، رفع نواقص دوربین‌ها و سایر موارد ایمنی و ضعف‌هایی که در سال‌های گذشته داشته‌ایم برای اجرای طرح نوروزی شناسایی و رفع مشکل می‌شود.

    رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: پلیس‌راه استان لرستان با تمام تجهیزات طرح نوروزی را اجرا می‌کند و نیروها به‌ صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

    وی بیان کرد: 110 اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌های استان لرستان در ایام نوروز مستقر است که 70 اکیپ محسوس و 40 اکیپ نامحسوس است.

    چغلوند تصریح کرد: 30 دوربین در سطح جاده‌های استان لرستان تخلفات را ثبت و 102 دستگاه دوربین سیار نیز در جاده‌های استان فعال است.

    وی خاطرنشان کرد: سامانه 120 امسال راه‌اندازی شده که به‌ صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات مردم و ارائه خدمات، اعلام وضعیت جوی و جاده‌ای استان است.

    رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: در روز 13 فروردین که پرترافیک‌ترین روز سال به شمار می‌رود از تردد خودروهای باری که اقدام به حمل مسافر می‌کنند جلوگیری می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۱۴ ساعت پیش
        آرشیو