فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی خوی:

سارقان حرفه‌ای خودروهای خوی دستگیر شدند

عصر خودرو- اسفندیار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سارقان حرفه‌ای خودروهای خوی دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

    فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته متهمان را حین سرقت از یک خودرو دستگیر کنند.

    این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از مخفیگاه این سارقان تعدادی اموال مسروقه را کشف و ضبط کرده و در این راستا نیز دو نفر مالخر دستگیر شدند.

    احمدی به ارزش ریالی کالاهای مسروقه اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه شده در مخفیگاه مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است.

    وی با اشاره به دستگیری سه سارق و سه مالخر در این ماموریت، خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی بعدی به مراجع قضائی شهرستان خوی تحویل داده شد.

    فرمانده انتظامی خوی از رانندگان درخواست کرد که وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوئیچی یا قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

    این مسئول به رانندگان توصیه کرد سوئیچ خودرو را دور از دسترس کودکان و نوجوانان قرار داده و هنگام تعویض چرخ پنچر شده یا برطرف نمودن نقص فنی اتومبیل ، از قفل بودن درها اطمینان حاصل کنند.

    احمدی همچنین به شهروندان توصیه کرد هنگام فروش خودرو، زمان انجام معامله را به بعد از ظهرها موکول نکرده و از چک‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و هنگام خرید اتومبیل مشخصات کامل از قبیل شماره موتور، شاسی، اطاق، رنگ و مدل آن را با اسناد صحیح و کارت خودرو دقیقاً مطابقت نموده و آدرس محل کار و سکونت فروشنده را بخواهند.

    وی با بیان اینکه سارقان گاهی تحت پوشش خانوادگی، رانندگان را به مناطق خلوت کشانده و اقدام به اخاذی یا سرقت اتومبیل می‌کنند از مردم درخواست کرد مراقب اینگونه این افراد باشند.

    فرمانده انتظامی خوی از شهروندان توصیه کرد به منظور کاهش آسیب‌پذیری در سرقت وسایل نقلیه از نصب تزئینات اضافی در داخل و خارج اتومبیل خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو