فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

علت بیشتر تصادفات فوتی در جادهای زنجان نفص فنی است

عصر خودرو- مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: بیشتر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان به علت نقص فنی خودرو است.

علت بیشتر تصادفات فوتی در جادهای زنجان نفص فنی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  ایرج دست نشان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان در عید نوروز با 177 دستگاه ناوگان اتوبوس آماده ارائه خدمات است.

    وی اظهار کرد: همچنین 123 دستگاه اتوبوس ویژه و 54 دستگاه اتوبوس وی آی پی در سیستم حمل و نقل مسافر استان زنجان فعالیت دارند.

    دیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان  عمر ناوگان اتوبوس VIP را سه سال اعلام کرد.

    دست نشان تاکید کرد: با هماهنگی همه ارگان ها ستاد نوروزی، جابه‌جایی مسافران با آرامش خاطر انجام شود و این اداره‌کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز و برنامه‌ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد.

    وی گفت: هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان و نحوه سرویس‌دهی به مسافران، انجام شده است.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با اشاره به مجهز بودن همه محورهای استان زنجان به تردد شمار گفت:در کلیه محورهای استان تردد شمار نصب است.

    دست نشان افزود: دو مرکز مکانیزه معاینه فنی وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین در استان برای خدمات نوروزی آماده هستندو این مراکز در شهرهای زنجان و هیدج واقع شده و به طور تمام وقت فعال هستند.

    وی اظهار داشت: در ایام سفرهای نوروزی بحث ایمنی و سلامت خودروها در اولویت قرار گرفته و مراکز معاینه فنی آماده خدمات‌رسانی کمی و کیفی به خودروها هستند.

    مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: متاسفانه علت بیشتر تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان به علت نقص فنی خودرو است و باید رانندگان قبل از اینکه اقدام به سفر کنند وسایط نقلیه خود را چک کنند.

    وی تاکید کرد: وسایط نقلیه بدون گواهی نامه معاینه فنی معتبر نیست و باید سیستم فنی و ضریب ایمنی خودرو چک شود چرا که در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو