فونیکسریمکسبهتام

زمان‌فروش محصولات جدید پژو در ایران

عصر خودرو- معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو زمان عرضه محصولات جدید این شرکت که با شرکت ایران خودرو به صورت مشترک تولید خواهد شد اعلام کرد.

زمان‌فروش محصولات جدید پژو در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از صبحانه، پس امضای قراداد ایران خودرو و شرکت پژو هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو در جمع خبرنگاران ضمن اعلام جزئیات فعالیت مشترک با پژو زمان ورود اولین خودروی جدید به بازار ایران را اواخر سال 95 اعلام کرده و گفته بود که اولین محصول پژو 2008 در اواخر سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد و دو مدل پژو دیگر نیز در سال های 1396 و 1397 وارد بازار ایران خواهند شد.

    پژو 301 زمان عرضه در ایران سال 2018

    پس از این اظهارات جان کریستوف کمار معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو در حاشیه همایش خودرو که طی روزهای گذشته در ایران برگزار شده بود در مورد زمان عرضه خودروهای جدید پژو در ایران گفت: پژو 301 جدید در سال 2018 وارد بازار ایران خواهد شد و ما مطمئن هستیم که ایرانی ها از این خودرو خیلی استقبال کرده و آن را دوست خواهند داشت.

    وی در مورد خودروی 208 نیز گفت: خودروی پژو 208 نیز که از به روز ترین مدل های پژو بوده و دارای طراحی مدرن است نیز در سال 2018 عرضه می شود ولی خودروی پژو 2008 که یک اس یو وی جدید است در سال 2017 در بازار ایران عرضه خواهد شد.

    پژو 208 زمان عرضه به بازار ایران سال 2018

    پژو 2008 زمان عرضه سال 2017 اواخر سال 95

    وی با بیان این‌که در نیمه دوم سال 2017 سایت تولیدی مشترک ایران خودرو و پژو در تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد گفت: همکاری مشترک ایران خودرو و پژو در سایت تهران خواهد بود.
    وی با بیان اینکه طی پنج سال آینده 400 میلیون یورو سرمایه‌گذاری در همکاری مشترک با ایران خودرو صورت خواهد گرفت، گفت: پژو سیتروئن سابقه همکاری طولانی‌مدت با ایران دارد به گونه‌ای که سال 2016، پنجاهمین سال همکاری پژوستروئن و سایپا است.
    معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو خاطر نشان کرد: خودروهای برقی پژو نیز در آینده نزدیک وارد ایران خواهند شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو