فونیکسریمکسبهتام

بازدید اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از ایران خودرو

عصر خودرو- اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرائی کشور با حضور در مجموعه ایران خودرو از سالن ها و خطوط تولید و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.

بازدید اعضای شورای اطلاع رسانی دولت از ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این بازدید از نزدیک با مراحل و فرآیندهای تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را دیدن کرده و در مرکز تحقیقات و توسعه محصول نیز با آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی نیز آشنا شدند.
     

    مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرائی کشور پس از این بازدید با مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز دیدار کردند.

    مهندس یکه زارع در این دیدار به اهمیت نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در عصر ارتباطات اشاره و اظهار کرد: هر یک از شما به عنوان راهبران اطلاع رسانی در کشور نقش به سزائی در ایجاد فرهنگ حمایت از تولید داخلی و البته احقاق حقوق مصرف کنندگان دارید.

    وی با اشاره به عملکرد با تدبیر و امیدبخش دولت در عرصه دیپلماسی، به دور جدید همکاری های بین المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شرکای خارجی نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد ایران خودرو با پژو امضا شده و مراحل ایجاد شرکت مشترک برای تولید محصولات جدید در حال انجام است. علاوه بر این با بنز نیز تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که منجر به قرارداد خواهد شد. ضمن اینکه مذاکره با شرکت های دیگری مثل سوزوکی، فیات و رنو نیز در حال انجام است.

    مهندس یکه زارع به رویکردها و سیاست های اخیر گروه صنعتی ایران خودرو نیز اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته علاوه بر حل مشکلات تولید، روی ارتقا کیفت محصولات و خدمات پس از فروش نیز تمرکز کرده ایم.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در سال 94 حدود 700پروژه کیفی روی محصولات ایران خودرو تعریف و اجرا کرده ایم و به دنبال آن هستیم تا محصولاتی باکیفیت تر تحویل مشتریان بدهیم.

    وی با بیان اینکه داشتن خودروی مناسب حق مردم است، اظهار کرد: با اجرای پروژه های کیفی محصولات ایران خودرو نزدیک به 40درصد افزایش کیفیت داشته اند اما ما این را کافی نمی دانیم و به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

    اعضای شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این دیدار توانمندی ها و ظرفیت های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو به ویژه اقداماتی که در مرکز تحقیقات در حال انجام است را در خور تحسین دانسته و اظهار امیدواری کردند صنعت خودرو کشور با تکیه بر این توانمندی ها در آینده ای نزدیک به موفقیت های ملی و منطقه ای دست پیدا کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو