فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره آموزش ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد:

پرداخت جرایم رانندگی به صورت موردی و انتخابی از طریق سایت راهور

عصر خودرو- رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از پرداخت جرایم تخلفات رانندگی به صورت موردی و انتخابی از طریق سایت راهور۱۲۰ خبر داد.

پرداخت جرایم رانندگی به صورت موردی و انتخابی از طریق سایت راهور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خورو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر عبداللهی اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی مبنی بر محدودیت تردد وسائل نقلیه دارای جرائم معوقه بیش از ده میلیون ریال و همچنین برای ارائه خدمات آسان به هم وطنان و مساعدت در خصوص پرداخت جرائم معوقه رانندگی، رانندگانی که به دلایلی قادر به پرداخت جرایم معوقه خود به صورت یکجا نیستند، می توانند با ورود به سایت rahvar120.ir بخش استعلام تخلفات رانندگی نسبت به پرداخت مرحله‌ای و گزینه‌ای صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

    وی بیان داشت: شرایطی اخیراً فراهم شده تا امکان پرداخت کردن تخلفات معوقه برای هم وطنان میسر باشد.

    عبداللهی افزود: برابر قانون چنانچه سقف جرائم معوقه اتومبیلی بیش از ده میلیون ریال باشد و راننده نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده باشد توسط پلیس از ادامه حرکت آن جلوگیری و متوقف خواهد شد.

    وی اظهار داشت: این موضوع قطعاً رانندگان را با مشکلات جدی تا سپری شدن فرایند پرداخت و ترخیص خودرو مواجه می کند، اما مالکان و رانندگان وسائط نقلیه می توانند از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و از توقیف وسیله خود جلوگیری کنند.

    رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: رویکرد و هدف پلیس پیشگیری از ارتکاب رانندگان به تخلفات رانندگی در حوزه حمل و نقل ترافیک است هرچند تسهیل در امور و رفع مشکلات مردم نیز مورد نظر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو