فونیکسریمکسبهتام

دستگیری جیب‌بر سابقه‌دار در داخل اتوبوس BRT راه آهن – تجریش+عکس

عصر خودرو- متهم سابقه‌داری که پس از آزادی از زندان، سرقت‌های خود را به شیوه جیب بری در داخل اتوبوس‌های درون شهری ( BRT ) از سر گرفته بود در داخل اتوبوس خط BRT راه آهن – تجریش دستگیر شد.

دستگیری جیب‌بر سابقه‌دار در داخل اتوبوس BRT راه آهن – تجریش+عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در ساعت 13:00 مورخه 10 اسفند 94 یک فقره دستگیری سارق جیب بر در داخل اتوبوس خط BRT راه آهن – تجریش به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.

    با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که فردی حدودا 40 ساله در حین انجام سرقت به شیوه جیب بری توسط مسافران اتوبوس شناسایی و دستگیر شده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    با انتقال متهم افشین . الف ( متولد 1356 ) به پایگاه سوم پلیس آگاهی، بررسی سوابق وی توسط کارآگاهان انجام و مشخص شد که وی از سال 1364 تاکنون، 35 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف بویژه دهها فقره سرقت، ایراد ضرب و جرح عمدی، موادمخدر، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر، جرایم اخلاقی، قدرت نمایی با سلاح سرد، اقدام علیه امنیت ملی و ... بارها دستگیر و آخرین سابقه وی نیز به شهریور ماه سال 1393 باز می گردد.

     

    متهم که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به دهها فقره جیب بری در خطوط BRT سطح شهر تهران اعتراف و عنوان کرد که پس از آزادی از زندان، سرقت های خود را این بار به شیوه جیب بری در داخل اتوبوس های درون شهری ( BRT ) از سر گرفته است.

    سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت های جیب بری در خطوط BRT سطح شهر تهران و سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو