فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۱۲)

جاده چالوس بسته شد

عصر خودرو-کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز اکثر مناطق کشور با کاهش دما مواجه می شوند، گفت: پدیده گردوغبار در غرب و جنوب غرب کشور رخ می دهد.

جاده چالوس بسته شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت هوا در پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: با نفوذ جریانات شمالی در استان های شمال کشور و سواحل خزر دمای هوا در سه استان شمالی کاهش محسوسی می یابد. همچنین در برخی از ساعات روز دریای خزر مواج است.

    وی با اعلام اینکه هوای تهران در روز پایانی هفته نیمه ابری و بارانی است،گفت:حداکثر دما در پایتخت به 12 درجه و حداقل دما به 6 درجه می رسد.

    به گفته این کارشناس هواشناسی بارش باران در جنوب و جنوب شرق کشور از صبح امروز آغاز می شود. البته مناطق غربی و جنوب غرب کشور از امروز شاهد پدیده گردو خاک خواهند بود.

    9 استان برفی و 7 استان کشور بارانی است/انسداد محور کرج - چالوس

    باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

    سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین اخبار دریافتی مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در تمامی راه‌ها و محورهای موصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

    وی بیان کرد: بر همین اساس دراستان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی،خراسان رضوی در اکثرمحورها، اردبیل محورهای اردبیل _ خلخال و سرچم و اردبیل _ سراب و اسالم _ خلخال ،خراسان شمالی محورهای چمن بید - جنگل گلستان و بجنورد _ اسفراین ،گیلان محورهای آستارا _ اردبیل و اسالم _ خلخال ،کرمانشاه محورهای پاوه و سنقر ،کردستان محورهای دیواندره ، سقز و مریوان ،،همدان گردنه اسد آباد بارش برف گزارش شده و در استان های گیلان، کرمانشاه ، مازندران،گلستان،همدان در اکثرمحورها ، اردبیل محور پارس آباد ، قزوین محور قزوین _ همدان بارش باران اعلام شد .استا ن خراسان شمالی اکثرمحورها مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

    رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک - دیزین، پونل-خلخال کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.ضمنا محور کرج - چالوس به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار