فونیکسریمکسبهتام

پاسخگویی مرکز تماس امداد خودرو سایپا به تماس‌های مسافران نوروزی

عصر خودرو- از روز۲۶ اسفند ماه سال گذشته شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا را آغاز نموده و به کلیه تماس های ورودی پاسخ داده است.

پاسخگویی مرکز تماس امداد خودرو سایپا به تماس‌های مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، عباس فخاریان رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا درباره خدمات ارائه شده در طرح امداد نوروزی سایپا گفت: از روز26 اسفند ماه سال گذشته شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا را آغاز نموده و به کلیه تماس های ورودی پاسخ داده است.

    فخاریان با بیان این که از مجموع تماس های انجام شده درصد کمی از تماس ها به خدمات امدادی به خودرو های گروه سایپا و غیر تولیدی سایپا منجر شده است، گفت: در باقی موارد مسافران نوروزی برای اطلاع از نحوه فعال سازی هدیه مدیر عامل گروه (استفاده از خدمات رایگان امدادی )، راهنمای جاده‌ها و محورها ، اطلاع از نمایندگی‌های کشیک گروه خودرو سازی سایپا ، راهنمایی تلفنی و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات با شماره تلفن امداد خودرو سایپا تماس گرفته‌اند.

    وی با اعلام این که با وجود افزایش10 درصدی مسافرت های نوروزی تا قبل از سال تحویل تقاضای مسافران نوروزی برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته روند کاهشی داشته است؛ علت این کاهش را افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا ، بهره‌مندی مشتریان گروه خودرو سازی سایپا از خدمات پیش از سفر نوروزی، هدیه نوروزی گروه خودرو سازی سایپا ،قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقاء فرهنگ رانندگی و اصول ایمنی سفر دانست.

    رییس طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا همچنین با اشاره به بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند ناوگان، سیستم اعزام مکانیزه، آموزش فنی گسترده به امدادگران، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی و در اختیار داشتن شبکه مخابراتی مجزا با امدادگران جهت ارتباط سریعتر و همچنین مطالعاتی که برای استقرار پایگاه های ثابت و سیار انجام پذیرفته را موجب حفظ  میانگین زمان انتظار خدمات امدادی مطابق با استانداردهای جهانی اعلام نمود.

    فخاریان در ادامه در مورد پراکندگی مناطقی که امدادخواهان از آن ها تماس می گیرند، گفت: بیشترین خدمات امدادی در استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران و گیلان به مسافران نوروزی ارائه شده است.

    وی افزود: افزایش رضایت مشتری و کاهش زمان امدادرسانی دو هدف اصلی این طرح می باشد؛ ضمن اینکه در طرح امداد نوروزی هیچگونه کمبودی در قطعات وجود ندارد و پیش بینی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

    شایان ذکر است هموطنان گرامی با نصب برنامه(mobile app 141) می توانند نزدیکترین پایگاه امدادی سایپا را در نقشه رویت نمایند و همچنین جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

    طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 26/12/94 آغاز و تا تاریخ 14/01/95 ادامه خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو