فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۱۳۵)

ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز

عصر خودرو- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر کشور با بیان اینکه در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از محدوده آدران تا سد کرج و از پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در محور هراز نیز در محدوده سه راهی لاسم از شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین است.

    وی افزود: همچنین در محدوده گهرود، پلور، آب اسک، گردنک نیز ترافیک از جنوب به شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

    وی با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی گفت: انتظار داریم که امروز شاهد سفرهای برگشتی مسافران باشیم و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی معابر کشور نیز دارای تردد پرحجم هستند و توصیه می‌شود مسافران قبل از سفر با شماره 120 تماس گرفته و از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی معابر مورد نظرشان اطلاع یابند.

    رحمانی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور گفت: در ورودی کلان شهرها ترافیک پرحجم گزارش شده است و انتظار داریم حجم ترافیک در این معابر تا پایان روز افزایش یابد و بر همین اساس به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که سفر خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

    وی همچنین از احتمال یک طرفه شدن محور چالوس و هراز خبر داد و گفت: البته این موضوع به حجم ترافیک بستگی دارد و با بررسی دقیق‌تر، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط