فونیکسریمکسبهتام

بهره مندی ۲ میلیون و ۷۱۵ هزار مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت

عصر خودرو- رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تا پایان یازدهمین روز از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران، دو میلیون ۷۱۵ هزار مسافر از خدمات پست های نوروزی هلال احمر بهره مند شده اند.

بهره مندی ۲ میلیون و ۷۱۵ هزار مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مسعود حبیبی در یازدهمین روز اجرای شانزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت:

    در این مدت ما شاهد حضور فعالانه جوانان در پست های نوروزی و ارائه خدمات در عرصه فرهنگ سازی برای تحقق شعار” نه به تصادفات جاده ای” و کاهش حادثه ها و همچنین راهنمایی مسافران نوروزی بودیم.

    وی با اعلام اینکه 2 میلیون و 715 هزارو 938 مسافر تا به امروز از خدمات جوانان هلال احمر در پست های نوروزی بهره‌مند شده اند، افزود: در بازدیدهایی که طی چند روز اخیر از پایگاه های ثابت و سیار جوانان هلال احمر داشتیم، حضور خواهران داوطلب به عنوان بانوان همیار در طرح ایمنی و سلامت که بیش از نیمی از مشارکت کنندگان در این طرح را تشکیل می دادند و در کنار برادران داوطلب به مسافران خدمات لازم را ارائه می کردند قابل تحسین بود.

    حبیبی در ادامه از 508 هزار و 69 مورد خدمات ارائه شده تا به یازدهمین روز از اجرای این طرح خبر داد و گفت: از این تعداد 219 هزارو 612 مسافر از خدمات ایستگاه های سلامت که بیشترین مراجعه کننده را داشته است و 163 هزارو 789 کودک از فضا های دوستدار کودک بهره‌مند شدند و همچنین 124 هزارو 668 برای اقامه نماز و انجام فرایض به خیمه های نماز مراجعه کرده‌اند.

    به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، وی همچنین به توزیع سه میلیون و 427 هزارو 250 مورد اقلام فرهنگی و آموزشی تاکنون میان مسافران اشاره و تصریح کرد: یک میلیون و 282 هزارو 132 هزار نقشه جهت راهنمایی مسافران و یک میلیون و 278 هزارو 686 مورد بروشور و 866 هزار و 432 مورد سایر خدمات تا به امروز ارائه شده است.

    به گفته رییس سازمان جوانان هلال احمر، به ترتیب استان های مازندارن با 232 هزارو 534 نفر، آذربایجان غربی با 190 هزارو 93 نفر، یزد با 166 هزارو 168 نفر، خراسان رضوی با 159 هزارو 590 نفر و کرمان با 159 هزارو 211 نفر ، از استان های پر مراجعه نوروز امسال بودند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو