فونیکسریمکسبهتام

اسکان مناسب امدادگران پایگاه های کانکسی

عصر خودرو- مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: وظیفه حداقلی مدیران ستادی هلال احمر فراهم کردن امکانات مناسب اسکان امدادگران در پایگاه های کانکسی است.

اسکان مناسب امدادگران پایگاه های کانکسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، وحید رحمتی در نخستین ساعات صبح یکشنبه در پایگاه ثابت گزنک واقع در جاده هراز حضور یافت و پای صحبت های امدادگران سخت کوش و پر تلاش این پایگاه نشست.

    وی ضمن بازدید از پایگاه ثابت گزنک هراز، گفت: امدادگران پایگاه گزنک هلال در حالی عاشقانه به مردم خدمت می کنند که از امکانات مناسب اسکان در پایگاه برخوردار نیستند.

    مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پایگاه گزنک هراز یکی از معدود پایگاه های ثابت ثبت شده در سامانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر است که از شرایط مناسب اسکان برخوردار نیست، افزود: این پایگاه به واسطه استقرار در جاده هراز و انجام عملیات های متعدد امداد و نجات از اهمیت خاصی برخوردار است و امدادگران حاضر در این پایگاه با وجود برخوردار نبودن پایگاه از امکانات مناسب اسکان، باز هم مشتاق خدمت رسانی و نجات جان هموطنان هستند.

    وی به وجود امکانات و تجهیزات امدادی لازم برای ارائه خدمات به هموطنان در این پایگاه اشاره کرد و یادآور شد: پایگاه گزنک هراز از تمامی تجهیزات و امکانات امدادی برای انجام عملیات های امداد ونجات برخوردار است و تنها درخواست امدادگران این پایگاه احداث ساختمان برای استقرار امدادگران است.

    به گفته رحمتی، درخواست امداگران برای تبدیل کانکس پایگاه به ساختمان چندین سال است که مطرح شده و برای احداث ساختمان، زمینی در فاصله چند متری پایگاه برای تحقق این امر اختصاص داده شده است و در صورت تامین بودجه مورد نیاز، ساختمان احداث خواهد شد.

    مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه حداقلی مدیران ستادی جمعیت هلال احمر فراهم کردن امکانات مناسب اسکان برای امدادگران در پایگاه های امداد و نجات کانکسی است که قطعا در برنامه ریاست جمعیت قرار داشته و در سال 95، این مهم با جدیت پیگیری خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو