فونیکسریمکسبهتام

لغزندگی جاده در استان قزوین حادثه آفرید

عصر خودرو : لغزندگی جاده ها در محورهای مواصلاتی استان در شب گذشته موجب بروز چند سانحه رنندگی و مجروح شدن ۲۰ نفر شد.

لغزندگی جاده در استان قزوین حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر ، بارش باران که از روز گذشته در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شده موجب لغزندگی جاده ها و بروز چند حادثه در شب گذشته شد.

    در حادثه اول که ساعت 22.30 دقیقه دوشنبه شب در آزاد راه قزوین به کرج رخ داد شش دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.

    پس از اعلام این حادثه آمبولاس های اورژانس 115 و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که بلافاصله هشت مصدوم این حادثه را به بیمارستان های شهید رجایی و رازی قزوین انتقال دادند.

    در حادثه دوم که ساعت 23 در آزاد راه قزوین - تهران در نزدیکی شرکت هفت الماس رخ داد، پنج خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در این حوادث هفت نفر مصدوم شدند که توسط مرکز فوریت های پزشکی و امدادگران هلال احمر سه نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

    همچنین در ساعت 23.30  دقیقه یک دستگاه خودروی پرشیا با یک دستگاه ال90 در آزاد راه قزوین زنجان برخورد کردند که در این حادثه پنج نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

    کاهش 62 درصدی آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای نوروز 95 در قزوین

    سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از کاهش 62 درصدی آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای نوروز 95 در قزوین خبر داد.

    رضا گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حضور موثر عوامل پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان موجب شده است تا شاهد کاهش سوانح منجر به فوت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته باشیم.

    سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان تصریح کرد: تا پایان روز نهم فروردین تعداد 6 نفر از هموطنان و مسافران در سوانح رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تلفات در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 62.5 درصد کاهش یافته است.

    وی گفت: با حضورموثر ماموران پلیس راه در محورهای اصلی استان امیدواریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس از سوی رانندگان شاهد کاهش سوانح در اجرای طرح نوروزی باشیم.

    ترافیک در جاده های استان روان است

    سرهنگ بهرام زینلی رییس پلیس راه استان قزوین نیز در خصوص وضعیت جاده های استان گفت: با مسدود شدن جاده هراز و چالوس در روزهای اخیر شاهد افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان بودیم که با تلاش شبانه روزی همه نیروهای فعال در استان زمینه تسهیل در ترددها فراهم شد.

    وی افزود: به دلیل بارندگیهای اخیر شاهد بروز مشکلاتی در مسیرها و سوانح جاده ای بودیم که با افزایش تعداد ماموران در محورها تلاش کردیم وضعیت مدیریت شود.

    سرهنگ زینلی یادآورشد: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان روان و نیمه سنگین است و تردد به سهولت در محورها صورت می گیرد.

    وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در استان و لغزنده بودن برخی محورها به رانندگان توصیه می شود ضمن بستن کمربند ایمنی، بین خطوط حرکت کرده و از تغییر ناگهانی مسیر پرهیز کرده و به دلیل بارش و لغزندگی جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط