فونیکسریمکسبهتام

مسافران نگران سوخت خودرو نباشند

جایگاه های سیار مستقر در جاده های پرتردد

عصر خودرو- سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی وضعیت ذخیره سوخت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.

مسافران نگران سوخت خودرو نباشند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ؛ در خصوص وضعیت سوخت رسانی در روزهای آخر تعطیلات نوروزی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی تجربیات زیادی در زمینه تأمین سوخت وسایل نقلیه در روزهای اوج تردد جاده ای داشته است وامسال هم پیش بینی ها مانند سال های گذشته با درصدی افزایش در زمینه ذخیره سازی سوخت صورت گرفته است.

    وی در ادامه افزود: به حد کفایت ذخیره سازی سوخت صورت گرفته و هیچگونه نگرانی در این زمینه برای هموطنان وجود ندارد.

    عربعلی تمهیدات شرکت پخش فرآورده های نفتی برای خدمات رسانی به مسافران جاده های پرترافیک را چنین تشریح کرد: حدود 35 جایگاه سیار در مسیرهای پر ترافیک مانند: گیلان، مشهد، اصفهان، کرمان مستقر و آماده خدمت رسانی در صورت نیاز هستند اما جز در مسیر تردد مسافرین راهیان نور استفاده دیگری از آن نشده و جایگاه های موجود در مسیر با همکار مافران نوروزی پاخگوی نیاز هموطنان بوده است.

    وی در خصوص پیش بینی میزان مصرف بنزین در سفرهای نوروزی امسال اظهار داشت: 28 اسفند ماه با آغاز مرحله نخست سفرهای نوروزی با مصر ف حدود 104میلیون لیتر، رکورد مصرف بنزین سال 94 شکسته شد و به طور متوسط در مرحله اول شاهد رشد 4.6درصدی مصرف بنزین و بطور قطع این افزایش را در روزهای آینده هم شاهد خواهیم بود.

    سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی تنها یک حادثه در طول سفرهای نوروزی اعلام کرد و گفت: یکی از جایگاه های فروشندگی داخل اتاقک در روستای اطراف چابهار بخاطر رعایت نکردن موارد ایمنی توسط مراجعه کننده و استفاده از تلفن همراه هنگام سوختگیری دچار حادثه شده و خسارات مالی به جا گذاشته است.

    وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اجرایی کردن طرح گل گشت نوروزی از بهمن ماه تمام جایگاه ها به طور مستمر در سه مرحله از نظر ایمنی و وضعیت سرویس دهی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته اند و می توان گفت هیچ گونه نقص فنی و یا عدم رعایت موارد ایمنی از جانب جایگاه داران وجود ندارد و حفظ امنیت کامل مستلزم همکاری و رعایت نکات ایمنی از جانب مراجعه کنندگان است.

    عربعلی در پایان توصیه ای خطاب به مسافران نوروزی بیان کرد و اظهارداشت: برای صرفه جویی در وقت و حفظ ایمنی بیشتر مسافران در مبدأ سوختگیری را انجام دهند تا شاهد ترافیک کمتری در جایگاه های بین راهی باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو