فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل فیات-کرایسلر:

پژو- سیتروئن برای شراکت با ما به اندازه کافی قوی نیست

عصر خودرو:مدیرعامل فیات گفت: اگرچه اتحاد با پژو-سیتروئن مزایایی دارد اما این مزایا بیش از حد ناچیز هستند.

پژو- سیتروئن برای شراکت با ما به اندازه کافی قوی نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، سرجیو مارچیونه مدیرعامل گروه خودروسازی فیات- کرایسلر که از مدتها قبل بر لزوم ادغامهای بیشتر در صنعت خودروسازی تاکید کرده است، مجددا دلایل خود را برای عدم ارتباط با گروه خودروسازی پژو-سیتروئن فرانسه که آمادگی خود را برای همکاری های استراتژیک اعلام کرده، تکرار کرد.

    وی گفت: ما می دانیم اتحاد با پژو-سیتروئن مزایایی دارد اما این مزایا بیش از حد ناچیز هستند و در نتیجه فرصت های پیش روی فیات- کرایسلر را محدود خواهند کرد.

    مدیرعامل فیات- کرایسلر تاکید کرد: هر شریکی برای فیات-کرایسلر باید در کشورهایی که ما ضعیف هستیم از جمله چین، قوی باشد.

    وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مزیت فیات- کرایسلر به عنوان یک شریک دارای پتانسیل این است که در آمریکای لاتین که هم اکنون بازار ضعیف است و همچنین در آمریکای شمالی و اروپا حضور پرقدرتی دارد اما ما در چین از سایرین ضعیف تر هستیم و این چیزی است که ما قصد داریم آن را تقویت کنیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر افزود: این شرکت در حال گفتگو با بسیاری از بازیگران بیرون صنعت خودرو درباره همکاری های آینده است و درباره این احتمالات روشن فکرانه عمل خواهد کرد.

    فن آوری های خودرویی به یکی از حوزه های اصلی علاقه مندی شرکت های مستقر در منطقه سیلیکون ولی از جمله آلفابت گوگل و اپل تبدیل شده است که هردو در زمینه فن آوری خودروهای خودران تلاشهایی را داشته اند.

    سرجیو مارچیونه مدیرعامل فیات کرایسلر اوایل ماه جاری گفت که این شرکتها به جای تلاش تنهایی در زمینه ساخت خودرو باید با خودروسازان همکاری کنند.

    استفاده روزافزون از قدرت رایانه ها در خودروها فرصتهای تجاری جدیدی را در اختیار شرکت های فن آوری و خودروسازان قرار داده و از سوی دیگر آنها را رقیب هم کرده است.

    مارچیونه در یک کنفرانس خبری گفت: ما مذاکرات موازی با بسیاری از بازیگران خارج از صنعت خودروسازی داشته ایم.

    وی افزود: ما نمی توانیم دقیقا بگوییم در این مذاکرات چه میخواهیم. ما در حال یادگیری هستیم همانطور که آنها در حال یادگرفتن هستند و راه حل باید یک راهکار مشارکتی و توسعه یافته با همکاری آنها باشد نه اینکه به تنهایی توسط ما توسعه داده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو