فونیکسریمکسبهتام

سال سخت صنعت خودرو!

عصر خودرو- تولید خودرو در سال ۹۴ در حالی با افت قابل‌توجهی مواجه شد که به گفته کارشناسان جنس کاهش تولید در این سال با سال‌های دیگر متفاوت بوده؛ بنابراین جبران آن در سال ۹۵ به سختی صورت خواهد گرفت.

سال سخت صنعت خودرو!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، رویگردانی مشتریان از بازار خودرو عمده‌ترین دلیل افت تولید در سال 94 بوده که این موضوع نیز از مباحثی چون نارضایتی مشتریان از کیفیت، قیمت و تنوع محصول نشات گرفته است. در حالی که بسیاری از دست‌اندرکاران صنعت خودرو امید به افزایش تولید خودرو را در سال جاری بسته‌اند، اما کارشناسان معتقدند که روند تولید خودرو در سال 95 تفاوت چندانی با سال 94 نخواهد داشت؛ زیرا شرایط بازار در سال جاری همچون سال گذشته خواهد بود، بنابراین خودروسازان باید با در نظر گرفتن این شرایط برنامه تولید در سال 95 را طراحی کنند. در شرایطی کارشناسان جبران افت تولید 94 در سال جاری را یکی از سخت‌ترین مسائل صنعت خودرو می‌دانند که راه‌حل این مشکل را تنوع در تولید و افزایش کیفیت عنوان می‌کنند.

    در این میان بسیاری به حضور خودروسازان خارجی در صنعت خودرو و ورود خودروهای جدید به بازار اشاره می‌کنند. با این وجود، بسیاری از کارشناسان تاکید دارند که ورود تولیدات مشترک خودروسازان داخلی با خارجی در سال 95 صورت نخواهد گرفت و این موضوع در سال 96 محقق خواهد شد؛ بنابراین صنعت خودرو برای جبران افت تولید خود باید راه‌های جدید را مدنظر قرار دهد. در چنین شرایطی برخی از کارشناسان معتقدند که در سال 95 خودروسازان بار دیگر به کمک دولت نیاز پیدا خواهند کرد و بدون حمایت دولت آنها نخواهند توانست از دوران گذار سال جاری عبور کنند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو