فونیکسریمکسبهتام

آغاز پروژه‌های عمران شهری خوی

عصر خودرو- شهردار خوی از آغاز پروژه‌های عمران شهری خوی در سال جدید خبر داد.

آغاز پروژه‌های عمران شهری خوی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محبوب تیزپاز نیاری با اشاره به تلاش شهرداری در آغاز دوباره برنامه‌های عمرانی پس از تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: طبیعتا پس از تلاش اکیپ‌های مختلف عمرانی شهرداری در روزهای آخر سال برای اجرای پروژه‌های مختلف در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان و مسافرین و گردشگران، پروژه‌های روزمره شهرداری در بخش اجرای سنگ فرش، آماده سازی و زیرسازی و تسطیح، اصلاح معابر و جدول کشی و اجرای کانیوو پس از اتمام تعطیلات نوروزی از سر گرفته شد.
    وی افزود: پروژه جدول‌گذاری و اصلاح جداول شهر یکی از پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در طول سال است.

    تیزپاز نیاری اضافه کرد: آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر نیز یکی از پروژه‌های مستمر و سالانه شهرداری است که در طول سال بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام می‌شود و در هفته جاری نیز پروژه آسفالت‌ریزی در میدان جهاد، بلوار شیخ نوائی، بلوار قمری اصل و کوچه کوثر 2 در بلوار زنبورداران در حال انجام است.
    شهردار خوی اظهار داشت: پروژه سنگ فرش و پیاده رو سازی نیز قبل از اتمام سال در مسیر میدان مدرس به سمت تقاطع احمدنیا و رسالت به اتمام رسیده بود که در هفته جاری این پروژه در بلوار 15 خرداد آغاز شد.
    وی افزود: همه شهروندان باید برای آینده این شهر و محیط زندگی فرزندان خود بیندیشند و اگر امروز شاهد مشکلات متعدد ترافیکی، بافت‌های فرسوده، تفکیک‌های غیر قانونی هستیم، به خاطر عدم آینده نگری مردم در خصوص مسائل شهری در دوره‌های مختلف گذشته بوده است.
    این مسئول با بیان اینکه شهر خوی در کریدور بین‌المللی راه ابریشم که از سوی یونسکو به ثبت خواهد رسید گنجانده می‌شود، افزود: شهر خوی قدمت 3 هزار ساله دارد و مسجد سیدالشهدا(ع) و مطلب خان به عنوان بزرگترین مسجد رو باز جهان، بازار تاریخی خوی و دروازه سنگی این شهر از معروف‌ترین آثار تاریخی منطقه به حساب می‌آیند و علاوه بر اینها شهر خوی قطب تولید فرش ریز ماهی و تخمه آفتابگردان و کدو در کشور است که هر کدام از اینها ظرفیت‌های جذابی برای گردشگری به شمار می‌آیند.
    شهردار خوی با بیان اینکه شهرستان خوی در کنار شهرستان ارومیه از قابلیت‌های زیادی فرهنگی و گردشگری در مسیر جاده ابریشم برخوردار بوده است، افزود: شهرستان خوی برای معرفی به جهانیان ظرفیت بسیار مناسبی دارد که می‌توان در قالب چنین نشست‌هایی فرهنگ فاخر این منطقه از کشور را به جهانیان معرفی کرده و انتقال داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو